Aviseringar
Rensa alla

Två steamkonton samtidigt?


Ämnesstartare

Fick VACation (eller VAC-ban om du vill kalla det det) från cs:go på mitt konto med ca 150 spel på igår, så om jag skaffar ett nytt steamkonto bara för cs, kan det vara inloggat samtidigt som mitt "riktiga" konto är det? 

Om inte, går det i alla fall att köra spel från båda kontona utan att behöva logga ut och in från steam hela tiden?


   
Citera

Vill minnas att det fanns någon family sharing-funktion eller något i den stilen, om man aktiverar den kan man spela alla spel som är installerade på datorn utan att faktiskt vara inloggad på kontot du har spelen på. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Vill minnas att det fanns någon family sharing-funktion eller något i den stilen, om man aktiverar den kan man spela alla spel som är installerade på datorn utan att faktiskt vara inloggad på kontot du har spelen på. 

Vet, men det funkar inte med cs:go då man kan få fördel på nåt sätt då...

men tack för svar iaf.


   
SvaraCitera

vidrig du är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
vidrig du är

Använde wallhacks för att jävlas med min vän som också hade det, men tänkte inte och använde det i publika servrer. Ångrar mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Använde wallhacks för att jävlas med min vän som också hade det, men tänkte inte och använde det i publika servrer. Ångrar mig.

Klart du gjorde, den har man ej hört förut. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Vac


   
SvaraCitera

Nej du måste pendla mellan kontona. 

Använd inte fusk är du snäll, bara förlorare som gör sånt.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Använde wallhacks för att jävlas med min vän som också hade det, men tänkte inte och använde det i publika servrer. Ångrar mig.

61604408.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebabrullaren:
Nej du måste pendla mellan kontona. 

Använd inte fusk är du snäll, bara förlorare som gör sånt.

Ok, tack för svar på frågan.

Ska lägga in pengar på nytt konto snart.

MaximusPrime:

61604408.jpg

Vet det nu.

Getrekt:

Klart du gjorde, den har man ej hört förut. Rullar ögonen

Varför skulle jag annars? För att få en låda värd 0.03$ Eller bara höja rank och lvl? Varför skulle jag vilja det? Det är inte värt att spela om man bara hackar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hände nästan samma sak med mig... Jag hade bara ett cheat program på ett singelplayer spel, glömde avinstallera det när jag skulle spela CSGO, då blev man vac bannad... 
Men nu till saken. Jag köpte också csgo igen på ett annat konto, det går att dela spel med andra konton bara du inte har igång båda steam-kontona samtidigt. Men kolla runt bland inställningarna i steam (i vänstra hörnet högst upp står det steam, klicka där, sedan settings), det var vad jag gjorde fungerade tillslut. Lycka till 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KycklingenSwe:
Hände nästan samma sak med mig... Jag hade bara ett cheat program på ett singelplayer spel, glömde avinstallera det när jag skulle spela CSGO, då blev man vac bannad... 
Men nu till saken. Jag köpte också csgo igen på ett annat konto, det går att dela spel med andra konton bara du inte har igång båda steam-kontona samtidigt. Men kolla runt bland inställningarna i steam (i vänstra hörnet högst upp står det steam, klicka där, sedan settings), det var vad jag gjorde fungerade tillslut. Lycka till 🙂

Hur menar du med dela spel om du köpte det? Jag har redan köpt 20 steam dollar på gamestopRullar ögonen Men kan lätt sälja till en kompis som vill ha cs han med om det går att fixa på annat sätt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:
Varför skulle jag annars? För att få en låda värd 0.03$ Eller bara höja rank och lvl? Varför skulle jag vilja det? Det är inte värt att spela om man bara hackar.

Jävlas med andra.
För att ranka ditt konto.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Jävlas med andra.
För att ranka ditt konto.

Är noob, så vet inte vad man ska ha hög rank till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj2:

Hur menar du med dela spel om du köpte det? Jag har redan köpt 20 steam dollar på gamestopRullar ögonen Men kan lätt sälja till en kompis som vill ha cs han med om det går att fixa på annat sätt. 

Asså, det är svårt att förklara... Jag köpte spelet på mitt första konto, sedan på mitt andra, man kan sedan "dela" spel med sin andra via familjedelning tror jag, så alla spel som andra kontot man delar med får man använda sålänge det andra kontot inte är inloggad. 


   
SvaraCitera