Aviseringar
Rensa alla

28-åring som hade sex med 13-åring frias


Ämnesstartare

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastmanlandsnytt/friande-i-hogsta-domstolen-efter-sex-med-trettonaring

Man går alltså helt på hur stora pattar och breda höfter tjejen har. Galen


   
Citera
Ämnesstartare

Därför man alltid ska be den man har sex med visa ID... så att man verkligen vet hur gammal den är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy:
Därför man alltid ska be den man har sex med visa ID... så att man verkligen vet hur gammal den är.

Har man ID när man är 15?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Har man ID när man är 15?

kan de inte visa upp något id så ligger man inte, så enkelt. jag hade när jag var 15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy:

kan de inte visa upp något id så ligger man inte, så enkelt. jag hade när jag var 15

Lätt att säga. Ungefär som att säga "har man inte kondom så ligger man inte". Men som vi vet är det väldigt många som knullar iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb: Lätt att säga. Ungefär som att säga "har man inte kondom så ligger man inte". Men som vi vet är det väldigt många som knullar iaf.

jag menar bara att jag inte hade gjort det om jag var osäker. har varit med om att tjejer ljuger om sin ålder och säger att de är äldre, och några tjejer som såg ut som 17-18 men visade sig vara 15 (för ung för mig)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

choco boy:

jag menar bara att jag inte hade gjort det om jag var osäker. har varit med om att tjejer ljuger om sin ålder och säger att de är äldre, och några tjejer som såg ut som 17-18 men visade sig vara 15 (för ung för mig)

Men om man ser lammkött som bara väntar på att knullas så kanske inte åldern har högsta prio.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Men om man ser lammkött som bara väntar på att knullas så kanske inte åldern har högsta prio.

ok, du kanske inte gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade sex och våldtäkt är helt olika saker... Om man är med i leken får man leken tåla, om hon gick med på det alltså Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MarcusKing: Hade sex och våldtäkt är helt olika saker... Om man är med i leken får man leken tåla, om hon gick med på det alltså

Är du emot lagstiftning kring byxmyndighet?


   
SvaraCitera

Han kunde i och för sig frågat om hennes ålder. Hade hon ljugit och sagt att hon var byxmyndig så hade jag stöt frigivningen.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är du emot lagstiftning kring byxmyndighet?

Tycker att det borde finnas något bättre ord än våldtäkt för liknande scenarion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är du emot lagstiftning kring byxmyndighet?

Är emot att staten bestämmer över folkets liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tkr att byxmyndighetslagen borde ses över och mer anpassas till varje individ, att det snarare skall vara hur väl individens kropp är utvecklad som avgör än åldern när det gäller ungdomar under 18. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente: Han kunde i och för sig frågat om hennes ålder. Hade hon ljugit och sagt att hon var byxmyndig så hade jag stöt frigivningen.

Vem bryr sig att fråga om ålder när man har chans till sex liksom

Hjärta


   
SvaraCitera