Aviseringar
Rensa alla

Tvättar ni håret innan ni besöker frisören?


Ämnesstartare

*bild*                     


   
Citera
Ämnesstartare

Nej men det handlar inte om pengar utan om att min frisör föredrar att klippa det blött.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Nej men det handlar inte om pengar utan om att min frisör föredrar att klippa det blött.

Man kommer väl ändå inte dit i vått hår Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Menar alltså om man tvättar det för att frisören inte ska tycka att man är en slarver eller tycka att det är äckligt att tvätta ett smutsigt hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja-aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller alltså inte utöver den vanliga morgonrutinen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag punga ut extra pengar för tvätt så ska de bannemig få TVÄTTA också, resonerar jag. Fast mest känner jag väl att jag inte vill tvätta håret för ofta. Ville tvätta håret i lördags men kom på att näe på måndag ska jag ju ev till frissan så då kan jag ju inte tvätta håre heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är jag den enda som tvättar håret varje dag?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man kommer väl ändå inte dit i vått hår Rodnar

nej men hon tvättar det :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

nej men hon tvättar det :S

ja precis och jag undrade om du lät bli att tvätta håret dagen/dagarna innan frisörbesök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ja precis och jag undrade om du lät bli att tvätta håret dagen/dagarna innan frisörbesök

tvättar håret varannan dag så hade nog inte tvättat det dagen innan heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

tvättar håret varannan dag så hade nog inte tvättat det dagen innan heller

aa då undviker du det ej pga frisörbesök alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ja-aa

Känns bara konstigt annars, plus att jag bara gör korta besök där när jag ska snagga mig, så det där med valuta för pengarna förstår jag inte riktigt.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

aa då undviker du det ej pga frisörbesök alltså

nä men jag tvättar det inte innan. Skulle inte säga att jag undviker det heller. Om jag tvättar håret varannan dag så tvättar jag det exempelvis måndag, onsdag, fredag och söndag. Om jag då går till frisören på onsdagen så blir det ju varannan dag, precis som vanligt bara att frisören tvättar åt mig på onsdagen. Om jag skulle gå till frisören på torsdagen så kan det vara så att jag struntar i att tvätta håret på onsdagen för att inte slita på håret i onödan. Tänker inte igenom detta så mycket, skiter i om håret är smutsigt när jag går dit då jag vet att hon alltid kommer vilja tvätta det ändå (går alltid till samma person).


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

isola: Ja-aa

ja det känns lite som att borsta tänderna innan tandläkarbesök.


   
SvaraCitera