Aviseringar
Rensa alla

24 år och fortfarande oskuld


Ämnesstartare

Ruttenfisk: Jag tror nog inte att dina chanser att lyckas är särskilt höga om du bara går fram och frågar (så länge du inte frågar en prostituerad).

Varför inte? Det funkade för min kusin Mårten. En prostituerad är ju inte samma sak. Då måste man betala och dessutom är det olagligt.

Zodd:
Att så många inte fattar att trollet trollar...

Trollar inte alls. Är 100% seriös.

Etanol:

Där har du svaret.

Du menar droga folk på krogen? Men det är ju inte samma sak. Och dessutom är det också olagligt. Och jag går inte på krogen.

HeyIJustMeetYou:

Sökte på google pic och då kom det upp någon som såg ut som honom och hette Torsten

Precis. Fattar inte folk att jag blir kränkt av att få höra att jag trollar?


   
SvaraCitera

13276396029.gif


   
SvaraCitera

Torsten: Vad gör jag för fel?

har du funderat på att du isåfall frågar på fel sätt??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå på krogen då


   
SvaraCitera

Pannkakssmöörgåsen:

Och på dem grunderna tar du slutsatsen att.....?  

Fiskar simmar


   
SvaraCitera
time
 time

Det här är lite kul, för jag har faktiskt träffat Torsten vid en sammankomst för folk som pluggat/överväger att plugga religion på högre nivå. Jag förutsätter att det är okej att jag skriver en rad till dig på facebook för att kolla att du inte blivit utsatt för identitetsstöld. Glad


   
SvaraCitera

time: jag har faktiskt träffat Torsten

Det är ju jätteroligt, oj så liten världen är! 

Torsten: Jag heter Torsten

Vem har sagt till dig att man ska gå fram till människor och bara be om samlag? Jag har också mina misstankar om att detta kanske inte är äkta, på grund av de komiska inslagen i din post, men jag har arbetat med tillräckligt många människor som har svårt att hantera vissa delar i det sociala samhället och därför tänker jag svara som om du har ett riktigt problem. (Ok ja, det var sjukt okänsligt skrivet men ibland måste man vara hård)

I det samhället vi lever i idag är det inte standard (spelar ingen roll vad Mårten säger) att be om sex av vem som helst, vare sig det är kollegor, handledare, vänner och så vidare. Detta är för att vi människor i regel anser samlag vara något intimt mellan två personer och inte alls något som man ber om på samma sätt som man ber om en kopp kaffe. Det stammar från olika anledningar, vare sig det är sociala, religiösa, samhällets osv. osv.

Är det mycket viktigt för dig att få bli av med din oskuld, eller få uppleva en sexuell relation så skulle jag hänvisa dig till att försöka söka upp en hemsida eller en app med syfte att finna sexuella partners. För det finns folk som ligger med främlingar, men du lär inte träffa dem ute på gatan. (Jag hittar på siffror nu) säg att 1 på 100 vill ha sex med dig, då kommer du skrämma 99 människor varje gång du hittar en sexuell partner. Vill du verkligen det? Det är inte snällt eller trevligt att skrämmas.

Du har också lärt dig den hårda vägen att det inte är socialt accepterat, det kallas sexuella trakasserier att skrämma någon på det sättet. Det kan leda till anmälan. Så du hade tur som bara blev avskedad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

champuss:

har du funderat på att du isåfall frågar på fel sätt??

Hur ska man fråga då?

schim:
Gå på krogen då

Och droga folk?

time:
Det här är lite kul, för jag har faktiskt träffat Torsten vid en sammankomst för folk som pluggat/överväger att plugga religion på högre nivå. Jag förutsätter att det är okej att jag skriver en rad till dig på facebook för att kolla att du inte blivit utsatt för identitetsstöld. Glad

Ja, självklart. Det är helt ok. Kul att vi har träffats? Pratade vi med varandra? Då kanske du var en av dem jag frågade om du kunde ta min oskuld.

Violine: I det samhället vi lever i idag är det inte standard (spelar ingen roll vad Mårten säger) att be om sex av vem som helst, vare sig det är kollegor, handledare, vänner och så vidare. Detta är för att vi människor i regel anser samlag vara något intimt mellan två personer och inte alls något som man ber om på samma sätt som man ber om en kopp kaffe. Det stammar från olika anledningar, vare sig det är sociala, religiösa, samhällets osv. osv

Men det funkade ju för Mårten. Då borde det funka för mig också.

Violine: Vem har sagt till dig att man ska gå fram till människor och bara be om samlag?

Mårten.

Violine: Är det mycket viktigt för dig att få bli av med din oskuld, eller få uppleva en sexuell relation så skulle jag hänvisa dig till att försöka söka upp en hemsida eller en app med syfte att finna sexuella partners. För det finns folk som ligger med främlingar, men du lär inte träffa dem ute på gatan. (Jag hittar på siffror nu) säg att 1 på 100 vill ha sex med dig, då kommer du skrämma 99 människor varje gång du hittar en sexuell partner. Vill du verkligen det? Det är inte snällt eller trevligt att skrämmas.

Vad finns det för sådana hemsidor då? Jag bryr mig inte om att folk blir skrämda. Jag vill bara bli av med oskulden.

Violine: Du har också lärt dig den hårda vägen att det inte är socialt accepterat, det kallas sexuella trakasserier att skrämma någon på det sättet. Det kan leda till anmälan. Så du hade tur som bara blev avskedad.

Tycker inte det är sexuella trakasserier. Frågar man inte får man inga svar som Mårten brukar säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torsten: Mårten.

Mårten E?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej inte droga, ta hem nån som är villig 


   
SvaraCitera

Torsten: min handläggare på Arbetsförmedlingen

21.jpg


   
SvaraCitera

Torsten: Vad finns det för sådana hemsidor då? Jag bryr mig inte om att folk blir skrämda. Jag vill bara bli av med oskulden.

1, Du får söka upp dem på google själv. Det tror jag du klarar av. 
2, Jag förstår att det kanske kan kännas som att andras känslor inte är lika viktiga som dina, det är inte ovanligt att känna så, men hur skulle du känna om någon fick dig att må dåligt eller skrämde dig? 
3, Vill du bli av med oskulden för att du vill det eller för att Mårten säger det? 

Torsten: Tycker inte det är sexuella trakasserier. Frågar man inte får man inga svar som Mårten brukar säga.

Tyvärr så är lagar lagar och inget man kan ha en åsikt om de existerar eller inte. Lagar är inte enhörningar. Jag skulle rekommendera dig att läsa på om sexuella trakasserier, sexuella trakasserier på arbetsplatsen och diskrimineringslagen. 

http://www.umo.se/Vald--krankningar/Sexuella-trakasserier/
http://www.arbetsmiljoupplysningen.se/Amnen/Sexuella-trakasserier-/
http://www.do.se/Fakta/Diskrimineringslagen/

Torsten: Men det funkade ju för Mårten. Då borde det funka för mig också.

Jag kan förstå att det kan kännas så, kanske till och med lite orättvist att det fungerade för honom men inte för dig. Men det verkar ju inte fungera för dig eller hur? Och du verkar inte särskilt lycklig över situationen heller... 

Eller?


   
SvaraCitera