Aviseringar
Rensa alla

24k Gold Sticker


Ämnesstartare

Vad är det för något? Har fått en sådan men vet inte riktigt vad det är. Ska det minska strålningen eller? hur?


   
Citera
Ämnesetiketter
Kudhos

Fake and gaay


   
SvaraCitera
Kudhos

Var strålningeb farlig så hade alla som jobbat på elgiganten cancer nu


   
SvaraCitera

Oj nej nu måste jag köpa klistermärken av guld!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Fake and gaay

Kudhos:
Var strålningeb farlig så hade alla som jobbat på elgiganten cancer nu

okej så det är till för att "förhindra"/minska strålningen? typ ta emot delar av den?

Istechetvåpunktnoll:
Oj nej nu måste jag köpa klistermärken av guld!!!

fick det gratis när jag beställde smink


   
SvaraCitera
Kudhos

finmatta:

okej så det är till för att "förhindra"/minska strålningen? typ ta emot delar av den?
fick det gratis när jag beställde smink

OM det är sån för strålning så är tanken att den ska sänka strålningen men det är ingen fara med strålning ändå. Men när man tittar på videon lite till så ser det faktiskt bara ut som guldfärgade smycken. Speciellt när man tänker på att de lägger iphonesmycket på sidan det täcker inte ens antennerna som telefonen har då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos: ska sänka strålningen men det är ingen fara med strålning ändå.

hört att mobilstrålningar kan vara skitfarliga om man samtidigt som man pratar i tfn har den i laddaren, om du förstår. man tom. hör ju tt det susar lr ngt

men ja, jag är ej efterbliven. det är bara gamla apparater som sänder ut starka signlaler (iaf av det jag lärt mig)

Kudhos: Men när man tittar på videon lite till så ser det faktiskt bara ut som guldfärgade smycken. Speciellt när man tänker på att de lägger iphonesmycket på sidan det täcker inte ens antennerna som telefonen har då.

ja, asså jag undrar mer hur de hade tänkt att det skulle fungera... därav tråden. men ingen tycks veta, står heller inte mkt på nätet. förpackningen var liten & på kinesiska


   
SvaraCitera
Kudhos

finmatta:

hört att mobilstrålningar kan vara skitfarliga om man samtidigt som man pratar i tfn har den i laddaren, om du förstår. man tom. hör ju tt det susar lr ngt

men ja, jag är ej efterbliven. det är bara gamla apparater som sänder ut starka signlaler (iaf av det jag lärt mig)

ja, asså jag undrar mer hur de hade tänkt att det skulle fungera... därav tråden. men ingen tycks veta, står heller inte mkt på nätet. förpackningen var liten & på kinesiska

Det är inte farligt med mobilstrålningar. Så du kan ta det chill.

Skulle se det som en prydnad och inget annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Det är inte farligt med mobilstrålningar. Så du kan ta det chill.

Skulle se det som en prydnad och inget annat.

okej men hur hade de tänkt att den skulle fungera?
vill liksom inte ha svar på om det är farligt eller inte farligt med strålningar..

antar att du inte vet men skrev det för att vi sitter & skriver om saker jag ej bryr mig om. vill ha svar på vad de fyller för funktion


   
SvaraCitera
Kudhos

finmatta:

okej men hur hade de tänkt att den skulle fungera?
vill liksom inte ha svar på om det är farligt eller inte farligt med strålningar..

antar att du inte vet men skrev det för att vi sitter & skriver om saker jag ej bryr mig om. vill ha svar på vad de fyller för funktion

De fyller ingen funktion förutom kosmetiskt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

De fyller ingen funktion förutom kosmetiskt. 

påstår de inte annat? fick intrycket av att det skulle förhindra viss strålning
menar du att de ljuger lr?


   
SvaraCitera
Kudhos

finmatta:

påstår de inte annat? fick intrycket av att det skulle förhindra viss strålning
menar du att de ljuger lr?

OM de påstår att den ska stoppa strålningen av mobilen så ljuger de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

OM de påstår att den ska stoppa strålningen av mobilen så ljuger de.

ja, därav tråden :/ ngt måste ju komma emellan, tänker jag... fungerar nog inte att samla in strålningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den är nog mest till för att göra telefoner aningen mer onödigt dyra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
den är nog mest till för att göra telefoner aningen mer onödigt dyra

man köper dem för sig tror jag
och de kostar 8 kr
fick min gratis i ett sminkpaket


   
SvaraCitera