Aviseringar
Rensa alla

Tvång


Ämnesstartare

Någon mer än jag där ute som lider av ocd? Jag blir galen snart! Berätta gärna om det <3


   
Citera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Bara vissa mycket svaga neurotiska vanor jag blivit bättre på att hantera sen jag läste den här boken och började kultivera.


   
SvaraCitera

Ja har nt fått nån diagnos som säger att ja har ocd, men tvångstankar har ja, tyvär :/ Kollar ytterdörrar å sånt flera gånger, kan nt säga "hejdå" ti folk då d känns som ja aldrig mer kmr se dom då. Ja räknar typ hela tiden å ja får nt göra en viss sak ett "ont" antal gånger, tillexempel 3, 6, 13 o.s.v.. Ja behöver ofta göra allt me båda händerna/fötterna lr va d nu e ja gör för att d ska va "jämt". Kan få helt random tankar ibland typ gör d annars så dör nån.. Om ja nt gör dessa tankar så får ja ångest å kan bli kallsvettig å kan ibland nt tänka på nåt annat innan ja gör d tanken ville att ja skulle göra.. :/ Riktigt jobbigt. Det är en massa andra tankar å tvång ja har men ah orkar nt berätta mer.. ingen som bryr sig iaf x).

Krya på dig! Hoppas du blir av med tankarna snart<3.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, men lider av IPS[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

IPS[sad]

`va e det?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

`va e det?[blush]

Inverted Penis Syndrome[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Inverted Penis Syndrome[blush]

men gud[blush] trodde du var seriös för engångsskull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

men gud[blush] trodde du var seriöst för engångsskull

Är ju seriös vafan, tar du inte allvarligt på IPS eller?[mad]


   
SvaraCitera

BDD, och mild grad av tvång, typ allt ska göras 3 ggr. och jag har en sjuk vinnarskalle, så det hindrar mig. men jag accepterar det iaf. ;7


   
SvaraCitera

Men wtf sluta skämta bort allt.
Alla ni i forumet som påstår att ni har OCD vet fan inte vad ni pratar om.
Ni överdriver och tycker det är coolt & vill ha uppmärksamhet.
OCD är ett helvete, inget man sitter och skriver på en hemsida och ett hjärta efter? Mongolid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JudithOfUkraine:

Alla ni i forumet som påstår att ni har OCD vet fan inte vad ni pratar om.

Bara för att du har annan erfarenhet och allvarligare form av OCD betyder inte att andra ljuger. Det vet du ingenting om.

Kebu skämta. Jag tycker man får skämta.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Bara för att du har annan erfarenhet och allvarligare form av OCD betyder inte att andra ljuger. Det vet du ingenting om.

Jo, tyvärr. Det är typiskt svensk att få uppmärksamhet genom att fejka sjukdomar och skylta om det hit och dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JudithOfUkraine:

Jo, tyvärr.

Nej, det vet du alls ingenting om.

JudithOfUkraine:

Det är typiskt svensk att få uppmärksamhet genom att fejka sjukdomar och skylta om det hit och dit.

Nej, det är inte typiskt svenskt, det är ett fenomen som finns i hela västvärlden.
Hur som, det är irrelevant då du inte har någon aning om de du syftar på fejkar eller överdriver.


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Nej, det är inte typiskt svenskt, det är ett fenomen som finns i hela västvärlden.
Hur som, det är irrelevant då du inte har någon aning om de du syftar på fejkar eller överdriver.

Men nu är det så att man får tycka & tro som man vill.
Och jag tror inte på svenskar och ''psykiska sjukdomar''
Eftersom jag ser dagligen massa blonda korta översminkade fjortisar gå runt i skolor & på stan och skriker att de har ocd, asperger och vettetusan allt. Och inte så trovärdigt att skriva det i ett forum med ett ''<3'' efter heller.


   
SvaraCitera