Aviseringar
Rensa alla

tvångstankar??


Ämnesstartare

alltså, jag sitter här och har panik eftersom att här om dagen när jag låg och kollade på criminal minds så kom en tanke från INGENSTANS..

kan verkligen jämföras med detta :

http://www.terapisnack.com/topic/vad-tanker-jag-ar-jag-dum-i-huvudet

(läs det första personen skrev)

och nu sitter jag här och tror att jag håller på att bli galen eller något.

vad är det för fel på mig? sitter här och tänker tillbaka på att ALLT var så bra innan den där kvällen då en cp tanke från verkligen ingenstans slog ned i mig... och nu känner jag mig helt förstörd på nått sätt :S

hjäälp mig 🙁


   
Citera

tss [crazy]


   
SvaraCitera

soanonym:

criminal minds

kan fucka upp allas tankar ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kan fucka upp allas tankar ibland

Ja.. alltså mina hemska tankar kom upp från ingenstans, de är typ "tänk om JAG skulle göra något".. typ.. och jag kan inte släppa det här.. mår illaaa


   
SvaraCitera

soanonym:

Ja.. alltså mina hemska tankar kom upp från ingenstans, de är typ "tänk om JAG skulle göra något".. typ.. och jag kan inte släppa det här.. mår illaaa

Ta det lugnt, alla får konstiga tankar ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ta det lugnt, alla får konstiga tankar ibland.

så det är inte jag som håller på att bli galen?
kan inte släppa dom här tankarna och det har gått 3 dagar nu.. mår psykiskt dåligt :S


   
SvaraCitera

soanonym:

så det är inte jag som håller på att bli galen?
kan inte släppa dom här tankarna och det har gått 3 dagar nu.. mår psykiskt dåligt :S

Nejdå, du håller inte på att bli galen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nejdå, du håller inte på att bli galen ^^

okej, men nu börjar jag bli nervös för jag skickade iväg ett mail om detta till en psykolog nu som jobbar där på den sidan som bad mig att ringa upp :S


   
SvaraCitera

soanonym:

okej, men nu börjar jag bli nervös för jag skickade iväg ett mail om detta till en psykolog nu som jobbar där på den sidan som bad mig att ringa upp :S

Ring upp och prata med den om du känner för det, alltid skönt att prata liksom.


   
SvaraCitera

men lol tss!! tss! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ring upp och prata med den om du känner för det, alltid skönt att prata liksom.

jaa okej du har rätt.. kanske jag tar och gör.. vi får se hur det blir :s skickade iväg ett mail om han inte kunde ge mig råd genom ord istället för att jag ska ringa upp :p blir så nervös när jag ska prata med främlingar..


   
SvaraCitera