Aviseringar
Rensa alla

20 års dag pojkvän


Ämnesstartare

Hejsan.
Min pojkvän fyller 20 år i november, pga jobb och annat så kommer vi förmodligen inte kunna göra något jätte speciellt då. Så jag planerar in en hotellnatt någon gång i December. Eftersom födelsedagen är i november vill jag inte bara säga "vi ska bo på hotell om en månad", jag personligen hade inte uppskattat det så värst. så nu vill jag ha tips på hur jag kan lägga fram det på ett fint sett. Kanske tex lura honom genom att köpa något tråkigt så som strumpor och säga att detta är din present för att sedan lägga fram hotellnatten, men borde jag då säga att vi ska bo på hotelle eller ska jag låta detta vara en överaskning och säga något i stil med "var ledig det här datumet" eller kanske ge honom något som hintar om en hotellnatt men som inte riktigt avslöjar det.


   
Citera
bcsc
 bcsc

Jag hade nog först sagt var ledig de datumet. Sen hade jag tagit en stor flyttkartong och lagt hintar i den liten handduk o kanske något man kan göra på hotellet. Slagit in den stora kartongen med de små grejerna i och gett honom det. Det får ju inte vara för lätt heller 🙂

Jag ska ge min bästa vän en resa till Italien där vi ska sno salt(pga att hon älskar salt)och bada och segla 🙂 jag ska lägga solglasögon ett saltkar och sjösjuketabletter i kartongen och sedan bestämma datum när hon kommer på vad det är 🙂 det blir lättast så eftersom att det är en resa 🙂

hoppas det var till någon hjälp 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bcsc:
Jag hade nog först sagt var ledig de datumet. Sen hade jag tagit en stor flyttkartong och lagt hintar i den liten handduk o kanske något man kan göra på hotellet. Slagit in den stora kartongen med de små grejerna i och gett honom det. Det får ju inte vara för lätt heller 🙂

Jag ska ge min bästa vän en resa till Italien där vi ska sno salt(pga att hon älskar salt)och bada och segla 🙂 jag ska lägga solglasögon ett saltkar och sjösjuketabletter i kartongen och sedan bestämma datum när hon kommer på vad det är 🙂 det blir lättast så eftersom att det är en resa 🙂

hoppas det var till någon hjälp 🙂

Jätte bra ide! ska nog göra något liknande då jag inte vet om han kommer vara tillgänglig det datum jag tänkt. Har du några tips på vad jag kan ge för hintar då? 


   
SvaraCitera
bcsc
 bcsc

filmfreak123:

Jätte bra ide! ska nog göra något liknande då jag inte vet om han kommer vara tillgänglig det datum jag tänkt. Har du några tips på vad jag kan ge för hintar då? 

Sorry att jag e så seg på att svara... Jag vet inte riktigt, det e ju jätte svårt...

Eftersom att jag e så seg.. Har du kommit på något? 🙂


   
SvaraCitera

Din kille har ju inte fyllt år ännu så varför inte en Ålands- eller Finlandskryssning? Kryssningarna med en "tre-rätters" brukar ofta bli billigare än att bo på svenska hotell som jag tycker är svindyra. Dessutom är nattlivet på båtarna helt ok men håll er borta från de rena "supar-kryssningarna". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bcsc:

Sorry att jag e så seg på att svara... Jag vet inte riktigt, det e ju jätte svårt...

Eftersom att jag e så seg.. Har du kommit på något? 🙂

Jag ska köpa lite "hemmaspa" artiklar och sen en handduk, kanske ett par badshorts eftersom hotellet jag tänkt har en spa och relax avdelning med pool, sedan låta honom gissa sig fram till vad vi ska göra, vilket inte borde vara så svårt:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scooby-Doo:
Din kille har ju inte fyllt år ännu så varför inte en Ålands- eller Finlandskryssning? Kryssningarna med en "tre-rätters" brukar ofta bli billigare än att bo på svenska hotell som jag tycker är svindyra. Dessutom är nattlivet på båtarna helt ok men håll er borta från de rena "supar-kryssningarna". 

Då han efter studentkryssningen vägrar gå på en båt en gång till tror jag inte detta tilltalar han så väl, men tackar för tipset 🙂


   
SvaraCitera

Jäklar vilken lång dag. 


   
SvaraCitera