Aviseringar
Rensa alla

2014 års backanalverksamheter


sirfrancisdashwood.jpg?resize=333%2C400


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

ungefär så, ja.


   
SvaraCitera

det här var inte vad vi bestämde :--))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
det här var inte vad vi bestämde :--))

nej, men jag tänker realistiskt nu, och loomio täcker våra behov rätt bra. och typ alla hänger på um. viktigt att någon tar tag i saker.


   
SvaraCitera

player one:

nej, men jag tänker realistiskt nu, och loomio täcker våra behov rätt bra. och typ alla hänger på um. viktigt att någon tar tag i saker.

vi ska ta beslut tillsammans, du kunde ha pratat med någon annan som var involverad. 


   
SvaraCitera

om jag hinner komma in i puberteten kan ni räkna med mig!


   
SvaraCitera

MANIAC:
om jag hinner komma in i puberteten kan ni räkna med mig!

tveksamt


   
SvaraCitera

amsi: tveksamt

håller tummarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vi ska ta beslut tillsammans, du kunde ha pratat med någon annan som var involverad. 

jag har dock inte tagit något beslut, jag har tagit initiativ för att faktiskt möjliggöra gemensamt beslutsfattande. 


   
SvaraCitera
Exner

MANIAC:

håller tummarna

"tummarna"


   
SvaraCitera

Exner: "tummarna"

Rodnar


   
SvaraCitera

player one:

jag har dock inte tagit något beslut, jag har tagit initiativ för att faktiskt möjliggöra gemensamt beslutsfattande.

vi har bestämt hur vi gemensamt ska hantera nya medlemmar, något du inte tar hänsyn till här. du kunde åtminstone ha informerat andra delaktiga om det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vi har bestämt hur vi gemensamt ska hantera nya medlemmar, något du inte tar hänsyn till här. du kunde åtminstone ha informerat andra delaktiga om det. 

vi har ett liggande beslut (som aldrig formaliserades eftersom vi aldrig träffas med nog många närvarande i meatspace) om att vi funkar enligt invitation only, där varje befintlig medlem har rätt att bjuda in två (?) nya medlemmar inför varje event, sen minns jag inte hur processen går till efter det. det faktum att våra stadgar legat i en byrålåda i snart ett år utan att någon kollat på dem kanske säger en del om hur bra rådande system i sig fungerar?
du är fri att bojkotta min kupp, den är på intet vis formellt antagen, men den möjliggör beslutsfattande på det sätt vi avsåg från början. skulle jag frågat om lov hade det varit klart i typ juli.


   
SvaraCitera

naturens äldsta kamp


   
SvaraCitera
Exner

ja                             


   
SvaraCitera