Aviseringar
Rensa alla

2014 års backanalverksamheter


player one:

sluta fjanta=sluta bete dig på ett visst vis

sluta trycka ner för att känna dig duglig=du mår inte bättre av att behandla andra illa även om du tror det 

det är skillnad på att bete sig på ett sätt och att vara någonting 

bryr mig faktiskt om dig och förklarar klart och tydligt vad jag menar. jag hade förstått att du kände dig påhoppad om jag kallat dig idiot, varit otrevlig eller dylikt. det är inte okej att behandla folk illa, och jag kommer att ifrågasätta sådant när jag ser det, och speciellt när det handlar om folk jag bryr mig om. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

sluta fjanta=sluta bete dig på ett visst vis

sluta trycka ner för att känna dig duglig=du mår inte bättre av att behandla andra illa även om du tror det 

det är skillnad på att bete sig på ett sätt och att vara någonting 

bryr mig faktiskt om dig och förklarar klart och tydligt vad jag menar. jag hade förstått att du kände dig påhoppad om jag kallat dig idiot, varit otrevlig eller dylikt. det är inte okej att behandla folk illa, och jag kommer att ifrågasätta sådant när jag ser det, och speciellt när det handlar om folk jag bryr mig om. 

jag har inte behandlat någon illa. jag har skrivit något helt befogat, som andra senare tolkade in massa andra grejer i. vilket du även fortsatte med efter att jag skrev ut med all önskvärd tydlighet exakt vad jag menade. att folk inte kan läsa är inte en brist hos mig, och att du kritiserar mig för det är både obefogat och oönskat, så du får gärna upphöra med det snarast. okej om du vill ge mig skit för något jag faktiskt skrivit, men det här är ju bara löjligt.


   
SvaraCitera

player one:

jag har inte behandlat någon illa. jag har skrivit något helt befogat, som andra senare tolkade in massa andra grejer i. vilket du även fortsatte med efter att jag skrev ut med all önskvärd tydlighet exakt vad jag menade. att folk inte kan läsa är inte en brist hos mig, och att du kritiserar mig för det är både obefogat och oönskat, så du får gärna upphöra med det snarast. okej om du vill ge mig skit för något jag faktiskt skrivit, men det här är ju bara löjligt.

du kommer bara med ursäkter, ta åt dig istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

du kommer bara med ursäkter, ta åt dig istället. 

amsi: upphöra

amsi: snarast

fortfarande svenskan som spökar, eller var jag för otydlig igen?


   
SvaraCitera

player one:

fortfarande svenskan som spökar, eller var jag för otydlig igen?

ska sluta försöka få dig att förstå för den här gången. ha en trevlig kväll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

ska sluta försöka få dig att förstå för den här gången. ha en trevlig kväll. 

detsamma. skicka ett pm när du vill ha invite, känns relevant att få folk samlade så snart som möjligt.


   
SvaraCitera

saknar backanaler.


   
SvaraCitera