Aviseringar
Rensa alla

Tvingas sova i samma säng som min bror i minst 3 månader


Ämnesstartare

Kan inte din bror få plats på en madrass i vardagsrummet då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misslizzy: Föreslog det för dem även om jag helst inte skulle vilja dela rum ens med min bror men de sa bara att de behövde vardagsrummet själva.

De borde tänka på er också, inte bara sig själva. Tjata mer på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här tråden får min seal of approval.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Kan inte din bror få plats på en madrass i vardagsrummet då?

Kanske, men jag tror inte det. Massa andra grejer som man skulle behöva stuva undan isf och de verkar inte intresserade av att "klydda till det mer än nödvändigt" som pappa uttryckte sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
den här tråden får min seal of approval.

Vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
den här tråden får min seal of approval.

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår att de kännas konstigt att dela sängen med din brorsa... Jag kan däremot sova i samma säng som min syster ibland, skulle aldrig vilja dela säng med min brorsa... Kan inte din brorsa sova på soffan eller något?  


   
SvaraCitera

Ta bort saker från ditt rum medan då så du får plats med en madrass, sovsäckarna var en bra ide också. Jag kan iof använda mina nya vita-trollkarls krafter för att töja ut ditt rum så ni båda får plats, ska fundera på det.


   
SvaraCitera

Liggunderlag är väldigt smala. Kör på de så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade heller inte velat dela säng med min bror, speciellt inte i tre hela månader. Du har ingen mormor eller liknande som har ett gästrum över som du kan få bo i? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga om ni kan köpa en vånings säng? xD dåligt förslag..


   
SvaraCitera

Skaffa dig en pojkvän att flytta hem till eller invadera olika kompisar, det hade jag nog gjort. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lillfoppa: Skaffa dig en pojkvän

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

misslizzy:

Vadå?

pga låter som ett perfekt upplägg till incestnovell.


   
SvaraCitera
Chirp

Jag är tjej och har sovit i samma säng som min bror några gånger. Inte för att de var i närheten av så lång tid, men jag tycker det är rätt ok


   
SvaraCitera