Aviseringar
Rensa alla

Tvspel


Ämnesstartare

min lillebror spelar tvspel hela tiden, han vet inte vad man gör när man inte spelar tvspel. han tar bara små pauser och går omkring och suckar när han inte får spela mer.

jag börjar bli orolig, han är nio år och borde leka med kroppen
i snön och i skog
Image

Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Mm i barndomen borde man bygga upp sin kropp och kondition. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Mm i barndomen borde man bygga upp sin kropp och kondition.

tänkte mer på huvudet


   
SvaraCitera

Hade en liknande period i den åldern (eller ah, hela min uppväxt), men det går typ över.


   
SvaraCitera

Kan leka med din lillebror.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

tänkte mer på huvudet

Han går väl i skolan? [confused]


   
SvaraCitera

För övrigt är jag skitgrym på engelska från att ha spelat en massa rollspel på playstation som liten. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Kan leka med din lillebror.

han är lite för stor för att "leka" med, men jag har typ spelat massa spel och så med honom.

Myksa:

Han går väl i skolan?

javisst

respons:

För övrigt är jag skitgrym på engelska från att ha spelat en massa rollspel på playstation som liten.

ja, han är också bra på engelska. enda bra då kanske + att han nästan är lika bra som mig i mariokart, jag dödar honom


   
SvaraCitera

visa honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

visa honom

vad ska jag visa honom


   
SvaraCitera

Min lillebror är 12 och är likadan, fast mina föräldrar begränsar inte hans tv-spelande och tv-tittande. Han har blivit tjockis


   
SvaraCitera

respons:

För övrigt är jag skitgrym på engelska från att ha spelat en massa rollspel på playstation som liten.

Haha, samma här, spelade tv-spel hela uppväxten ungefär och har aldrig haft mindre än ett Mvg i Engelska tack vare det.

Men man brukar ju växa ur det, visserligen spelar jag ganska mycket nu när jag är arbetslös men det kommer nog bli mer sällsynt när jag får något annat att pyssla med.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera