Aviseringar
Rensa alla

Twilight, sabba spänningen för mig.


Ämnesstartare

Jag har läst första boken, och nu även sett filmen. Jag tyckte att bokens första 200 sidor var skräp med resten var riktigt bra, samma med filmen, första timmen sög, men den blev det riktigt bra.

Men nu undrar jag om det är någon som skulle kunna berätta för mig vad som händer i kommande böcker? Kommer självklart läsa dem, men vill veta lite redan nu. Blir hon vampyr i någon av dem? Och lite mer om vad som komma skall, det var ju "elaka" vampyrer i denna, men vad kommer sen varulvar?

Så snälla berätta vad som händer sen!!


   
Citera
Ämnesstartare

Vad finner du för glädje av att få reda på sådant i förväg?

Och, en förfrågan till de som svarar på hennes fråga:

SKulle ni kunna skriva i dold text? Eftersom jag ämnar läsa böckerna och lär återkomma till den här tråden. Säkert fler som inte vill råka läsa saker de inte vill veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte. Vill bara det. Har alltid varit så. Vill veta slutet på filmer och sånt oxå. Bruka alltid läsa sista sidan eller så när jag läser spännande böcker med. Känns "tryggare" på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dold text: edward kommer göra slut och bella kommer finna tröst hos jakob som blir kär i henne. Det visar sig att jakob är varulv, vampyrens enda naturliga fiende. Edward kommer tillbaka och dom blir tsm igen. Dom gifter sig och bella blir gravid, sen blir hon vampyr [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsätt diskussionen här
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=249298


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera