Aviseringar
Rensa alla

Twilight - samlingstråd


Ämnesstartare

Då det ploppat upp x antal trådar med Twilight som specifikt ämne har vi här en (klis​trad, tills vidare) samlingstråd för denna serie böcker. Här kan ni diskutera Twiligh​ts vara eller icke vara, och håll er här! De redan skapade trådarna kommer att låsas ​med hänvisning till denna.

Hälsning
Irrelevante


   
Citera
Ämnesstartare

det var ett jävla tjat om Twiligh​t


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det var ett jävla tjat om Twiligh​t


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det var ett jävla tjat om Twilight

ja


   
SvaraCitera

Äntligen, trött på alla dessa Twilighttrådar som poppar upp lika popcorn i en mikrovågsugn (jag vet, sämsta liknelsen någonsin).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det någon som skulle vilja skriva en kort sammanfattning av vad som händer fram tills sida 200 i första boken??


   
SvaraCitera

twilight är troligen en av dom sämsta filmer jag sett. satt och skrattade på de ställen man hälst skulle gråta eller känna sig stämningsfull. patetisk!


   
SvaraCitera

jag försökte läsa första boken men orkade bara läsa ett tiotal sidor

EN FUKTANSVÄRD BESVIKELSE

om något så lamt som vampyrer -.-


   
SvaraCitera
B3ll4

första boken är den absolut bästa bok jag läst, den är så himla bra skriven. Blev lite ledsen när den tog slut[cry] 100 gånger bättre än filmen. hoppas de andra böckerna är lika bra[smile]


   
SvaraCitera

Är jag den enda bruden i världen som tycker att dessa böcker suger så jävla hårt? Jag har både läst och sett den första och kan verkligen inte fatta vad all uppmärksamhet kommer ifrån[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läser man dem på svenska så är det ganska uppenbart att de ska suga [smile]

(btw, kan inte blondinbella få en egen klistrad tråd? Tycker det skapas fler trådar om henne än om Twilight)


   
SvaraCitera

hellen:

Är jag den enda bruden i världen som tycker att dessa böcker suger så jävla hårt? Jag har både läst och sett den första och kan verkligen inte fatta vad all uppmärksamhet kommer ifrån[surprised]

Håller med. Har just läst kapitlet där Edward glittrar på ängen, och jag fattar då inte hur så många kan gilla dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gorgonzola:

twilight är troligen en av dom sämsta filmer jag sett. satt och skrattade på de ställen man hälst skulle gråta eller känna sig stämningsfull. patetisk!


   
SvaraCitera

Det finns sjukt många andra forum med twilight-fanatiker. Orka att det finns en klistrad tråd på ungdomar. haha.

Nintendo:

Läser man dem på svenska så är det ganska uppenbart att de ska suga [smile]

True, true.
Dessutom är den för hypad. Jag gillar den. Men jag läste den å andra sidan utan att folk hyllat den till skyarna innan. Nu är det ju bara irriterande.


   
SvaraCitera
B3ll4

Jag läste ut andra boken för några dagar sen, det var så sorgligt när den var slut [cry] man vill bara läsa den igen. assåå det är nåt speciellt med dem, jag gillar inte böcker så mkt, men dem här böckerna e helt sjukt bra [love]


   
SvaraCitera