Aviseringar
Rensa alla

Twilight vs Låt den rätte komma in


Ämnesstartare

Obamagera:

Jepp, förtjänat.

Coolt.. Jag ville verkligen se Twilight. Men den har fått många olika recensioner så man vet inte riktigt vad man ska tro på, förutom att se filmen själv [zzz]

Voldo:

Enligt många är den bästa svenska filmen dom har sett. Blev också förvånad när jag hörde att en svensk vampyrfilm fått så bra kritik.

Jo, det har jag också hört..


   
SvaraCitera

Jag har varken sett eller läst någondera, men jag skulle mycket hellre se Twilight än Låt Den Rätte Komma In. Svensk vampyrfilm VS Vilken utländsk film som helst = Svensk vampyrfilm [n]
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Du vet såna där böcker som tanter läser med vackra barbröstade muskelknuttar på framsidan? Twilight-böckerna är samma sak, fast för tonåriga misfits.

Harlequinböcker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag vill ha något om varulvar:(

smisk:

/sign

Nu är det faktiskt så att det handlar mycket om varulvar i twilight (eller ja, uppföljarna) [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nu är det faktiskt så att det handlar mycket om varulvar i twilight (eller ja, uppföljarna)

Men inte filmjäveln:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har bara läst låt den rätte komma in, inte sett någon av filmerna.
Ska läsa den andra sen, men den ska ju tydligen ha rätt platt språk.

Röstar på Låt den rätte komma in, ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Men inte filmjäveln:(

Läs böckerna istället för att se filmjäveln då [cry] (De kommer ju att komma med i uppföljaren till filmen, om du orkar vänta [blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pest eller kolera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den ene drar i synnerhet killar, den andre drar i synnerhet tjejer.

Och med tanke på att det finns fler killar än tjejer, så that's the end of that story!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Läs böckerna istället för att se filmjäveln då [cry] (De kommer ju att komma med i uppföljaren till filmen, om du orkar vänta [blush])

Jag är allergisk mot böcker[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Jag är allergisk mot böcker[sad]

skyll dig själv då [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har sett Twlight och den är sjukt jävla bra.
En blandning av romantik, spänning och tårar! Till er som inte sett den, se den! Älskar filmen [love]

(Killen i filmen är ruggigt fräsch när man väl har fått se hans personlighet, mjau)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oroligtjej:

Jag har sett Twlight och den är sjukt jävla bra.
En blandning av romantik, spänning och tårar! Till er som inte sett den, se den! Älskar filmen [love]

(Killen i filmen är ruggigt fräsch när man väl har fått se hans personlighet, mjau)

Du talar nog för de flesta tonårstjejer. Mjau mjau. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har nyligen sett Låt den rätte komma in, och jag måste säga att det är den bästa Svenska dramafilmen jag sett, efter Det sjunde inseglet. Boken måste inhandlas och läsas inom en snar framtid.

Twilight har jag däremot inte sett, och har heller inga högre förväntningar på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kruxz:

Jag har nyligen sett Låt den rätte komma in

Går den på bio?


   
SvaraCitera