Aviseringar
Rensa alla

Twiligt Dildo "Sex med vampyr?"


Ämnesstartare

Underbarnet:

Orka...?? (Du röstade på detta alternativ)

All det där om twilight äcklar mig.. blöh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Läst boken?

ja

Nachac:

Han är tydligen helt löjligt varm, hela tiden. Antagligen som en kontrast mot Edward.

ja, gillade inte alls jacob i början men hans del i sista boken är väldigt bra. synd att man inte får lära känna honom på det sättet tidigare.

men egentligen, om jacob är så varm borde han ju frysa väldigt mkt. kanske, eller ja han är ju shape-shifter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

ja, gillade inte alls jacob i början men hans del i sista boken är väldigt bra. synd att man inte får lära känna honom på det sättet tidigare.

Är bara drygt halvvägs i New Moon[no-no]

Tycker han är rätt okej ändå. En myra jämfört med Edward (ja, jag tycker Edwards personlighet är underbar), men ändå.

soimpolite:

men egentligen, om jacob är så varm borde han ju frysa väldigt mkt. kanske, eller ja han är ju shape-shifter...

Inte om han typ alstrar värme. Jag är ganska varm i allmänhet, när jag letar efter något i frysen så kan ju handen bli väldigt obehagligt kall och då lägger jag den bara på magen så blir den varm. Har inte lätt för att frysa, snarare tvärtom.

*Varulv[no-no]


   
SvaraCitera

spännande [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

*Varulv

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

*Varulv

nej, shape-shifter!

Nachac:

Jag är ganska varm i allmänhet, när jag letar efter något i frysen så kan ju handen bli väldigt obehagligt kall och då lägger jag den bara på magen så blir den varm.

jag är tvärtom. jag är iskall och fryser väldigt ofta. seriöst jag undrar om det är ngt fel på mig då alla andra verkar ha naturlig kroppsvärme, d ekan liksom vara ute när det är kallt i t-shirt och ändå vara varma :S

Nachac:

Är bara drygt halvvägs i New Moon

jaha det förklarar varför du tror att han är varulv :p

Nachac:

(ja, jag tycker Edwards personlighet är underbar)

det är den och du kommer hata jacob ändra fram till sista boken. man förstår sig tom bitterfittacpleah där 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

[no-no]

soimpolite:

nej, shape-shifter!

Okej, ni har säkert rätt, men berätta inte mer, snälla!

soimpolite:

jag är tvärtom. jag är iskall och fryser väldigt ofta. seriöst jag undrar om det är ngt fel på mig då alla andra verkar ha naturlig kroppsvärme, d ekan liksom vara ute när det är kallt i t-shirt och ändå vara varma :S

Du har nog bara låg blodcirkulation. Har en kompis som typ också är kall hela tiden också och hon har det. Kan du värma dig på oss;P

soimpolite:

jaha det förklarar varför du tror att han är varulv :p

Ja[sad]

soimpolite:

det är den och du kommer hata jacob ändra fram till sista boken. man förstår sig tom bitterfittacpleah där 😀

Åh fan=P Får se då. Blir spännande.^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

Orka...?? (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Okej, ni har säkert rätt, men berätta inte mer, snälla!

*skrattar elakt* [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Okej, ni har säkert rätt, men berätta inte mer, snälla!

ska skicka massa avslöjande PM [crazy]

Nachac:

Du har nog bara låg blodcirkulation. Har en kompis som typ också är kall hela tiden också och hon har det. Kan du värma dig på oss;P

kan man göra något åt det? är det typ ohälsosamt?

Nachac:

Åh fan=P Får se då. Blir spännande.^^

blir sugen på att läsa dem igen nu. iaf eclipse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

ska skicka massa avslöjande PM [crazy]

[no-no]

soimpolite:

kan man göra något åt det? är det typ ohälsosamt?

Det är bara farligt om den är alldeles för låg, och då skulle du förmodligen märka det. Du har väl inte överdrivna problem med trötthet och liknande? Annars kommer du nog bara leva lite längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker detta är tämligen töntigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Du har väl inte överdrivna problem med trötthet och liknande?

jag är väldigt trött hela tiden trots att jag sover. jag sover tom när jag kommer hem från skolan, så fort jag får tid. är det farligt? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

[Kille] (Du röstade på detta alternativ)

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag är väldigt trött hela tiden trots att jag sover. jag sover tom när jag kommer hem från skolan, så fort jag får tid. är det farligt? :S

Ingen aning, men du kanske skulle kolla upp det. Kan ju tänkas att blodet inte pumpar runt tillräckligt med syre, tränar du?


   
SvaraCitera