Aviseringar
Rensa alla

Twitter?


Ämnesstartare

Jag har precis skaffat twitter och det är faktiskt skitkul, nästan som facebook.
Så nu undrar jag om det finns någon på um som har twitter och isåfall om vi kan följa varandra? För behöver massoooor av folk att följa och vill att folk ska följa mig :).

Tacksam för svar!


   
Citera

Är inte smart nog för att uttrycka något vettigt på mindre än 140 tecken på regelbunden basis.


   
SvaraCitera
Åtta

Har övergått till att använda Google+ nästan uteslutande, men mitt Twitterkonto finns kvar. @tommybrunn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Är inte smart nog för att uttrycka något vettigt på mindre än 140 tecken på regelbunden basis.

Det behöver inte vara ''vettigt'' vet du, det är bara en kul grej precis som facebook. Plus man lär känna nytt folk och kan få nya vänner =).

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Har övergått till att använda Google+ nästan uteslutande, men mitt Twitterkonto finns kvar. @tommybrunn

Okej, men skriver du på twitter fortfarande?


   
SvaraCitera

Använder bara twitter för att stalka roliga människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Använder bara twitter för att stalka roliga människor.

okej? [shake]


   
SvaraCitera

emma_96:

Det behöver inte vara ''vettigt'' vet du, det är bara en kul grej precis som facebook. Plus man lär känna nytt folk och kan få nya vänner =).

Äh.


   
SvaraCitera
Åtta

emma_96:

Okej, men skriver du på twitter fortfarande?

Nepp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Äh.

Sant ju! [surprised]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Nepp.

Men va tråkigt![sad]


   
SvaraCitera

Jag har twitter. [cute] Skriver dock mest om hiphop där. Och blå politik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Jag har twitter. Skriver dock mest om hiphop där. Och blå politik.

Men hiphop är nice och vad är blå politik?


   
SvaraCitera

Har haft twitter i år och har nu samlat på mig över 800 followersDold text: Är alldeles för stolt över detta[blush] Men gillar att vara lite hemlig[cute]


   
SvaraCitera

emma_96:

blå politik?

[cry][cry][cry][cry]

Dagens ungdom. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Har haft twitter i år och har nu samlat på mig över 800 followersDold text: Är alldeles för stolt över detta Men gillar att vara lite hemlig

Okej, vadå hemlig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Dagens ungdom.

Okej, varför [sad]?


   
SvaraCitera