Aviseringar
Rensa alla

tyck synd om mig....


babybox:

kanske de me., men han är verkligen PERFEKT för mig,. verkligen! han är såå snälll!

Okej, vi tar det igen. Den kille som du har målat upp i dit huvud är perfekt för dig och såå snäll, men du vet inte om den kille som du intalar dig själv är sådan, verkligen är sådan. Detta baserar jag på att du inte verkar känna honom.


   
SvaraCitera

babybox:

men vafan, det är ju jobbigt, vill bara bli ihop med han istället för att gå runt o undra![party]

[party]


   
SvaraCitera

Angelize:

respekt ges till dem som skjuter folk i HUVE

Du anar inte hur rätt du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Okej, vi tar det igen. Den kille som du har målat upp i dit huvud är perfekt för dig och såå snäll, men du vet inte om den kille som du intalar dig själv är sådan, verkligen är sådan. Detta baserar jag på att du inte verkar känna honom.

du har lite, lite rätt.. jag har nämligen inte träffat snubben på ett år, typ, men en kompis till mig har snackat med honom.., kan man ta kontakt, typ via facebook, sådär efter ett år?[rolleyes]


   
SvaraCitera

babybox:

du har lite, lite rätt.. jag har nämligen inte träffat snubben på ett år, typ, men en kompis till mig har snackat med honom..,

[zzz]

babybox:

an man ta kontakt, typ via facebook, sådär efter ett år?[rolleyes]

Klart man kan, kör på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Klart man kan, kör på.

men, vad kan man säga , typ "hej känner igen dig, vi träffades xxx va?"


   
SvaraCitera

babybox:

kanske de me., men han är verkligen PERFEKT för mig,. verkligen! han är såå snälll!

Hur vet du det om du inte pratat med honom?

Gå fram till honom och säg att du tycker han är snygg och sexig och att fråga om han vill se ditt nya täcke. Annars kan du ju sätta upp hans bild brevid dina andra idolbilder på väggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Gå fram till honom och säg att du tycker han är snygg och sexig och att fråga om han vill se ditt nya täcke. Annars kan du ju sätta upp hans bild brevid dina andra idolbilder på väggen.

blir nog fan bilden, om jag inte vågar snacka me honom,,. men vaihelvete ska jag säga? typ "hej, fin tröja" leder typ: ingenstans?


   
SvaraCitera

babybox:

men vaihelvete ska jag säga? typ "hej, fin tröja" leder typ: ingenstans?

Säg det jag sa. Kommer garanterat fånga hans uppmärksamhet. Sen behöver ni ju inte ha sex direkt för det, om du inte vill förstås [cute]

Annars kan du fråga om han vill plugga med dig eller vad fan som helst. Säg att du skall skriva en uppsats om snygga killar och om det är ok att du frågar lite.

Eller så kan du börja ta fram tejpen till bilden nu..


   
SvaraCitera

babybox:

.. jag har gått och blivit förälskad ! vad ska jag göra ? han är heeelt perfekt, vad ska jag göra för att "få kontakt"?

innan jag glömmer - f12?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara gör!

tänk inte så jäkla mycket. Det blir som det blir.

Börja med "Hej" och prata på bara. Det är inte så jäkla farligt. Du träffar väl nytt folk ibland? Börja prata som vanligt bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

innan jag glömmer - f12?

f15 [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Atombomb:

Börja med "Hej" och prata på bara. Det är inte så jäkla farligt. Du träffar väl nytt folk ibland? Börja prata som vanligt bara.

men de e inte direkt så att jag träffar han varje dag, har ju inte träffat han på ett år! [tard]


   
SvaraCitera

babybox:

vafan ska ja säga?

Men det vet väll inte vi, om du nu vill vara ihop med han så måste du ju prata med han[confused]


   
SvaraCitera
Hando

Säg att han är ditt allt


   
SvaraCitera