Forumet - Tycka synd om-tråd

Tycka synd om-tråd

2024 0 237
Jag tycker så synd om alla korta killar, ni borde få så mycket ni inte får. Det är liksom helt omöjligt för er att bli längre också, mer än att dö och återuppleva som någon lång kille fast då kanske ni blir något annat, typ en räv, och det är väl helt onödigt att dö då. Så jag skulle vilja starta en fond för alla korta killar. Liksom, hur snygga ni än är gör det ingen skillnad. Om en snygg kort kille står jämte en ful lång...

Kram på alla sådana.

Image

Spana också in:

fistforfight:

Vad ska fondens pengar användas till?

till vad ni vill!
Wanking BC:

trevligt att någon bryr sig

puss
isbiten:

medeltida sträckbänken

det funkar nog inte.
Lille_Marx:

Jag skulle klä honom likadant som jag själv skulle vara klädd o ha honom i en bur i mitt rum när han skulle sova, så trevligt det hade varit.

nej, jag skulle vilja ha en jättelång kille som husdjur. han skulle kunna krama mig när jag ska somna även om jag har orakade ben och mens och har fett hår.
BLODÅDRA:

nej, jag skulle vilja ha en jättelång kille som husdjur. han skulle kunna krama mig när jag ska somna även om jag har orakade ben och mens och har fett hår.

Långa räliga pojkar, blä på dem. F ö skulle inte min lilla människa få sova i min säng, ngn typ av disciplin får det vara[no-no]

Man måste uppfostra sina husdjur.