Aviseringar
Rensa alla

Tycke och smak


Ämnesstartare

Okej undrar helt seriöst dagligen på dessa frågor, vore kul o se vad alla tycker 

Killar, vilken färg är snyggast på tjejer enligt er? Och tjejer, vilken är snyggast på killar? (kläder, smink, smycken likn.) 
Är glasögon snyggt?
Brunett eller blondin? (Kille som tjej)
Vad är det gör att en tjej/kille fångar eran uppmärksamhet när hen kommer in i ett rum fullt av människor?

Mvh//trying to prove a point here


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vadå färg? På vad? 


   
SvaraCitera

Glasögon är inte snyggt; dessvärre har jag dålig syn, dock

Det verkar som att jag föredrar brunett. När jag tänker på de vackraste tjejerna jag har sett, ja, de är brunetter

>Vad är det gör att en tjej/kille fångar eran uppmärksamhet när hen kommer in i ett rum fullt av människor?

Inget


   
SvaraCitera
Algot

Jag föredrar blondin och jag tycker att folk är snyggare utan glasögon.


   
SvaraCitera

Du kan ha en koppling till allt. Jag brukar må illa av att se för mycket mönster, men vissa mönster går hur bra som helst. Jag gillar schack mönster, däremot det svartvita golvet tycker jag inte om men det bruna är mer ovanligt och får mig att tänka på choklad. Så brunt tycker jag om, nu älskar jag glittriga saker. Glitter och neon. Lite juligt sådär.  Julen är väldigt vacker och har mina favorit mönster, färger. Glasögon är fint om det är för prydnad och inte för att man måste ha...

Jag kommer aldrig ha glasögon. Hellre pannband men det vågar jag inte heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rödtottar är lätt snyggare än blondiner och brunetter


   
SvaraCitera