Aviseringar
Rensa alla

Tycker du att du luktar gott där nere?


Satrid
Ämnesstartare

Jag är nyfiken....


   
Citera
Ämnesetiketter

jag luktar ej? hur är lukten om man luktar gott


   
SvaraCitera

Luktar väl ingenting alls.. Brukar inte parfyrmera Torsten där nere heller.. Håller honom ren.. Så om det någon gång luktar så luktar det inte gott. 


   
SvaraCitera

sicce:
jag luktar ej? hur är lukten om man luktar gott

alla har en doft..


   
SvaraCitera

nä era kukar smakar ingenting heller elr? och era ögon har shi pupiller 


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

alla har en doft..

luktar carbonara me extra pancetta..


   
SvaraCitera
höna

nybakta bullar


   
SvaraCitera

Ehhh... hur luktar man på sig själv "där nere"?FörvirradSkeptiskÄr inte så vig tyvärr(?)Ledsen

Hjärta


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

sicce: jag luktar ej? hur är lukten om man luktar gott

Vet inte, ingen aning... Jag har börjat lukta jätte konstigt på sistone. Kan känna doften på tåget och tänker vadfan... om folk bara visste vad det var som luktade

Stålröven: Luktar väl ingenting alls.. Brukar inte parfyrmera Torsten där nere heller.. Håller honom ren.. Så om det någon gång luktar så luktar det inte gott.

Hmm.... men alla luktar någonting där nere, även om det är svagt... men kanske svårt att böja sig


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Storchen84: Ehhh... hur luktar man på sig själv "där nere"?Är inte så vig tyvärr(?)

Jag brukar lukta i trosan?????????????? öööh..... hmmm 


   
SvaraCitera

Satrid:

men kanske svårt att böja sig

Uppenbarligen så är ju du själv vig iallafall.. Hahah


   
SvaraCitera

Satrid: Jag brukar lukta i trosan

Ok jag vet att det finns killar som bär trosor, är dock inte en av dom, så... hur ska jag göra då som inte bär trosor?

Hjärta


   
SvaraCitera

Satrid:

Vet inte, ingen aning... Jag har börjat lukta jätte konstigt på sistone. Kan känna doften på tåget och tänker vadfan... om folk bara visste vad det var som luktade
Hmm.... men alla luktar någonting där nere, även om det är svagt... men kanske svårt att böja sig

du kan ha svamp elr en infektion, kolla upp


   
SvaraCitera

min kuk luktar kuk.


   
SvaraCitera
Satrid
Ämnesstartare

Storchen84: Ok jag vet att det finns killar som bär trosor, är dock inte en av dom, så... hur ska jag göra då som inte bär trosor?

Lukta i kalsongen!!!!!!!

ditt bästa jag:

du kan ha svamp elr en infektion, kolla upp

Nej bara p-pillerna som är helkonstiga, samt oregelbunden mens och ägglossning... Ja alltså det är lite förvirrat där nere. Så lukten blir lite mysko


   
SvaraCitera