Aviseringar
Rensa alla

tycker du det här är "okey" för att finnas ute på youtube?


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ja. man måste ju inte trycka på play


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja. man måste ju inte trycka på play

nä jag mår jättedåligt seriöst.. illamående.. viste inte att det skulle vara så grovt.. går man in via youtube så ser inte början av filmen ut sådär som den gör nu när jag länkade... då var det bara en kropp på en säng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar inte graviditetsvideor, ändå finns de på youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jag gillar inte graviditetsvideor, ändå finns de på youtube

haha jag vet.. sås nyss några tänkte länka upp en sån på den andra tråden men sen ångra jag mig.. några såg lite hemska ut, men jag tittade mycket på sånt förut.. för då vet man vad som väntas

men den här vidion är ju bara sjuk.. tycker inte alls den hör hemma på youtube..


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

seniL:

men den här vidion är ju bara sjuk.. tycker inte alls den hör hemma på youtube..

Vad är det för sjukt med att karva i en människokropp? Personen ifråga var redan död. Ser inte det hemska i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Vad är det för sjukt med att karva i en människokropp? Personen ifråga var redan död.

nä tycker det är fuktansvärt äckligt.. hon kanske inte ens ville bli upplagt på youtube


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

seniL:

nä tycker det är fuktansvärt äckligt.. hon kanske inte ens ville bli upplagt på youtube

Hon är död, hon lider ej av det, kommer aldrig få veta. Ev anhöriga är jag rätt säker på att de måste ha gett sitt tillstånd för att det ska få filmas, det verkade inte direkt amatörmässigt gjort.

Vad är det äckliga? Sådär ser du också ut invändigt, lite fräschare bara.


   
SvaraCitera

ASSÅ VAFAN NU FICK JAG STÅND -.-


   
SvaraCitera

seniL:

tycker inte alls den hör hemma på youtube..

Njae jag vet inte. Är det något jag hatar så är det censur.
Att någon annan ska tala om för mig vad jag ska se, känna, höra, äta, dricka, äta, röka, injektera, tycka, hata eller älska.

Nej antingen ska allt finnas på youtube eller inget.
Det finns dessutom 18-årsinställningar. Det tycker jag räcker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh vad mysigt. Väldigt vidrigt men ändå fascinerande. Jag tycker det är okej, jag är ganska säker på att det inte gjorts utan anhörigas tillstånd som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kollade på hela nu och jag slutade hicka [love]


   
SvaraCitera

Det var en proffsig och klinisk obduktion, ser inget fel med det. Fann det faktiskt väldigt intressant och fascinerande att se hur kroppen ser ut på insidan.


   
SvaraCitera

örstår inte vad det är att uppröras över. Det är sådär vi ser ut inuti. Inget konstigt med det. Tycker det är en jätteintressant video!

Vet du vad som däremot är sjukt och äckligt och inte bör finnas på YouTube eller någonstans för den delen? Lady GaGa!


   
SvaraCitera

tycker det är konstigt att man kan se den utan att logga in och bevisa att man är arton, men visst.

tycker det är konstigt att den får ligga på youtube över huvud taget med tanke på hur mycket annat som inte får vara där.


   
SvaraCitera