Aviseringar
Rensa alla

Tycker du man ska få säga "jävla bög" till bögar?


Ämnesstartare

Finns folk som skriver det till mig bland annat. andra bögar som får samma sak?
Men får också fina medelanden också, men tycker det är lite töntigt att höra nu.

Alltså bryter man mot någon regel när man säger "jävla bög" till en bög på um?

Ni kan se på min gästbok att en snubbe har skrivit det, förr brukade jag ta bort dem men nu tycker jag det kan vara lite charm i det hela. det vill säga, orka bry sig


   
Citera

är väl lika hemskt som att säga "jävla hetero" osv.. -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahaha! [bigsmile]
Men seriöst, nej. Det är inte alls okej.


   
SvaraCitera

Ja det tycker jag verkligen! Om man har självdistans så lär man ju inte bry sig, precis som jag inte bryr mig om någon kallar mig för "Jävla tönt" eller "Jävla knarkare" eller "Jävla bög"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla bög


   
SvaraCitera

Vad är det som är kränkande med det, Annat än "jävla"? Ni är ju som alla andra eller? Det är som att bli kallad jävla hetero, jag tar inte illa upp. [smile]


   
SvaraCitera

Mawns:

Ja det tycker jag verkligen! Om man har självdistans så lär man ju inte bry sig, precis som jag inte bryr mig om någon kallar mig för "Jävla tönt" eller "Jävla knarkare" eller "Jävla bög"

Borde du göra.[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Vad är det som är kränkande med det, Annat än "jävla"? Ni är ju som alla andra eller? Det är som att bli kallad jävla hetero, jag tar inte illa upp

Nej precis jag tog inte illa upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma sak som när de stora gängen med fjotiskillar börjar vråla "jävla emo" och "gå hem och skär dig" efter en i korridoren i skolan [tired]
det är inte okej.
enligt mig


   
SvaraCitera

Ja, klart det är ok, jävla bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det säger man ju till alla så det är väl ingen som bryr sig längre direkt [smile] Men blir du ledsen är det ju inte bra såklart [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag blev inte ledsen [party]


   
SvaraCitera

Det är ju acceptabelt att säga ''jävla tjej'' eller ''jävla skit'' så... det går väl än till en måttlig gräns...


   
SvaraCitera

Men det är väl klart Marfus.

Din jävla bög! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ritinkin:

Din jävla bög!

Pöss [wink]


   
SvaraCitera