Aviseringar
Rensa alla

Tycker en lärare är snygg


Ämnesstartare

Hej, på min skola finns det en lärare eller vikare, jag tycker han är sjukt snygg.

Jag har sagt de till mina tjejkompisar, det enda jag sagt är att jag tycker han är snygg inget annat

Men nu har alla i hela min klass fått reda på detta, såsätt bryr jag mig inte, men dem har fått fel uppfattning, nu går de runt och säker att jag är kär. KÄR? är dom dumma eller, jag är inte kär och skulle inte vilja vara kär i honom

För de första är han otroligt mycket äldre än jag

För de andra, han är inte ens singel

För de tredje, jag känner honom knappt, har typ bara sagt hej

Vad ska jag göra, tänk om det berättar för killen att jag är kär, fast jag inte är det. 

Det är typ3 i klassen jag inte litar på, rädd att dem säjer dett

Vad ska jag göra


   
Citera

Det är okej att tycka att andra människor är snygga, det innebär inte att man är kär i dom. Be dom att sluta upp med deras trams, precis som att inte de tycker att någon som de inte är kär i är snygg. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Det är okej att tycka att andra människor är snygga, det innebär inte att man är kär i dom. Be dom att sluta upp med deras trams, precis som att inte de tycker att någon som de inte är kär i är snygg. 

Jag har gjort de, ja har sagt till dem men dem skiter ju i det fullständigt;(


   
SvaraCitera

Ignorera dom så slutar dom nog tillslut. Men säg även till dom några gånger, du får tycka vem som helst är snygg, även om du inte skulle vilja ha ett förhållande med denne.


   
SvaraCitera

Det låter som ett typiskt sätt att reta dig och vara lite dryga. Tycker inte att du ska bry dig om det. Tror inte det är världens grej om någon skulle råka berätta för läraren heller. Han förstår nog att så inte är fallet eftersom ni knappt känner varandra och han ser de nog bara som en komplimang. Som sagt oroa dig inte för mycket över det och låt de bara gå när de retar dig över det. 🙂


   
SvaraCitera

Om det nu är du på din bild så är det väl inte det smartaste att skriva ut så personliga saker, bara ett tips.. Dessa människor kanske läser det!


   
SvaraCitera

Stålröven:
Om det nu är du på din bild så är det väl inte det smartaste att skriva ut så personliga saker, bara ett tips.. Dessa människor kanske läser det!

Tror det skulle vara bra om de läste denna tråd dock. Då får de ju veta att hon inte är kär i honom. 🙂


   
SvaraCitera

Tennsoldat:

Tror det skulle vara bra om de läste denna tråd dock. Då får de ju veta att hon inte är kär i honom. 🙂

Jo, men hon  har skapat flera trådar.. Alla har handlat om lite mer personliga saker. Strax kanske hon inte tänker sig för och skriver om något som de verkligen inte ska se. Förvarning bara Blink Skriv inte mer än du är villig att ta om dina vänner ser det.


   
SvaraCitera

Stålröven:

Jo, men hon  har skapat flera trådar.. Alla har handlat om lite mer personliga saker. Strax kanske hon inte tänker sig för och skriver om något som de verkligen inte ska se. Förvarning bara Blink Skriv inte mer än du är villig att ta om dina vänner ser det.

Ah okej, aa man måste vara försiktig med sådant. Smart råd !


   
SvaraCitera

linnea12: För de första är han otroligt mycket äldre än jag

e han en gubbe oxå? Rodnar


   
SvaraCitera

absentthinking:

e han en gubbe oxå? Rodnar

Hahahah
Ont: e la bara skojj att retas, verkar funka rätt bra med. Lägg ingen större vikt påre är ju inte sant ändå. Så försvinnere om någon dag eller tvåå


   
SvaraCitera

Jag tycker att umare är snygga 


   
SvaraCitera

Jag med. Trodde jag hade nåt på g med henne ett tag innan sommaren, men efter sommarlovet hade saker förändrats och nu är hon gravid.


   
SvaraCitera

linnea12

Vad ska jag göra

Så länge du visar att du inte bryr dig om det och bara skrattar åt det, så kommer de att göra detsamma. Jag har sagt att jag tycker att flera lärare på min skola är snälla och söta, och så har jag fått höra att jag är kär i dem osv. Men då skrattar jag bara åt det för att jag vet att det inte är sant. Och om dom nu skulle få för sig att berätta för läraren så who cares? Det är ändå inte sant, och jag tror att läraren bara kommer tycka att det är lite kul. Då skulle jag kunna säga som det  är: "Ja Joakim, min kära lärare. Jag tycker att du ser väldigt bra ut, men jag är INTE kär i dig. Så frugan din behöver inte oroa sig. Hoppas barnen mår bra." Punkt slut. Slutet gott, allting gott.


   
SvaraCitera