Aviseringar
Rensa alla

tycker inte sex är skönt


Ämnesstartare

hej jag är en 15 årig tjej som är tillsammans med en 19 årig kille! Vi har varit tillsamman i snart ett halvår. Jag förlorade oskulden till honom precis när vi blivit tillsammans. Första gången jag hade det trode jag att jag skulle dö för att det gjorde så ont! Men efter några gånger blev det bättre. Nu kan det forfarande göra ont men det gör mer ont från gång till gång och beror ju på hur upphetsad jag är. Känner aldrig någon njutning och vill helst därifrån. Hatar att visa brösten också men han vill det jätte gärna och säger jämt att jag måste visa dom mitt under sex! och det får mig bara att känna mig stessad och inte vill. Allt med sex känns bara obehagligt och jobbigt:(
Vet inte vad jag ska göra...har försökt slappna av men det funkar inte..


   
Citera
Ämnesetiketter

om du fortsätter att ha sex fast du egentligen inte vill kommer det bara bli värre och värre, så sluta upp med det nu så du slipper vara bitter om några år när du vill ha sex men kroppen inte klarar av det.


   
SvaraCitera

och besök um om det skulle vara så att du börjat utveckla vestibulitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fina flickor njuter inte av sex [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amaandaxd:

Känner aldrig någon njutning och vill helst därifrån.

Vad hindrar dig? Är han våldsam? [sad]

Du måste verkligen våga säga ifrån om det inte känns bra!


   
SvaraCitera

Äh, det kan ta lite tid innan du känner dig bekväm med dig själv och sedan din kille. Antingen kan du helt avstå ifrån sex eller så kan ni ta det väldigt långsamt, med lååånga förspel och försöka njuta utan att en snabb orgasm är målet. Försök visa vad du vill och säg till när han prickar rätt/fel.


   
SvaraCitera

amaandaxd:

Nu kan det forfarande göra ont men det gör mer ont från gång till gång och beror ju på hur upphetsad jag är.

Det låter som din kille är satans dålig på förspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bättre att avstå om det inte känns rätt [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter du p-piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

äter du p-piller?

ja det gör jag... tänkte att det kan ha ngt med dom att göra? känner inte heller någon sexlust alls längre ..:(


   
SvaraCitera
höna

[sad]


   
SvaraCitera

Ha inte sex om du inte njuter av det och särskilt inte om du bara vill därifrån, det kan förstöra upplevelserna i framtiden :/


   
SvaraCitera

amaandaxd:

känner inte heller någon sexlust alls längre ..:(

Kan bero på dina upplevelser, eller så beror upplevelserna på dina p-piller. Du får fråga en läkare kanske om det kan bero på dem och om du då eventuellt ska byta p-piller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter inte alls bra. Du är femton, han är nitton och han pressar dig till saker som du inte vill. Det är inte okej, det är inte ens lagligt.

Sluta ha sex med honom. Okej? Det ska absolut inte vara såhär, det ska inte göra ont. Du ska ha sex för att du är upphetsad och sugen, inte för att göra honom till lags.

Jag vet inte riktigt hur er relation ser ut i övrigt, men det låter inte riktigt som att ni kunnat prata om det här? Har du talat om för honom hur obekväm du känner dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man har sex för bådas njutning, om du inte får någon så ha inte sex! Ni kan kanske köra mer oralsex? fast det är kanske inte aktuellt i och med att du skrev att "Allt med sex känns bara obehagligt och jobbigt:( "


   
SvaraCitera