Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni att bristningar och celluliter är avtändande?


dna
 dna
Ämnesstartare

Jag och många andra tjejer har bristningar och celluliter. Jag har bristningar på brösten och lite på höfterna och även lite celluliter på rumpan och baksidan av låren
och dem kom i och efter puberteten. Det har inte något med att jag är överviktig eller något sådant, väger ungefär 50 kg så jag är normalviktig.
Jag har frågat min kille vad han tycker om mina bristningar och celluliter men han har sagt att det inte är något han bryr sig om, och nu har bristningarna ändå börjat blekna. Tänkte ändå att det kunde vara intressant att få veta vad andra tycker om det.
Vad tycker ni om bristningar och celluliter på tjejer, är det avtändande?


   
Citera

Nä.


   
SvaraCitera

Nä men alltid snyggast med len hud


   
SvaraCitera
reben

e väl inte så 6igt  direkt


   
SvaraCitera

Nej 


   
SvaraCitera

jag tänder generellt sett mer på hjärnan och styrkan än kroppen


   
SvaraCitera

Avtändande? Det beror väl mest på hur långt gången celluliterna och bristningarna är. 

10 knep för att bli av med celluliterna

Men rent generellt, hellre slät och fin hud är en hud med bristningar och celluliter. Cool

Det märkliga är att det är betydligt vanligare bland kvinnor än hos män även om man bara jämför med kvinnor som inte fött barn. Så det har inget direkt med barnafödande att göra trots att det ligger i naturen att det är större sannolkhet för brisningar efter en graviditet.


   
SvaraCitera

Känner: äh
har bristningar lite överallt och en två celluliter på vardera skinka. är still rätt snygg.


   
SvaraCitera
Exner

Ja           


   
SvaraCitera

Ja. Jag tycker inte att det är attraktivt. Människor måste inte vara vackra och inte heller anser jag att alla människor är vackra. Det spelar heller ingen roll. Det är inte  särskilt viktigt. 


   
SvaraCitera

ja, lite så 


   
SvaraCitera

Beror på mängden celluiter och antalet bristningar.


   
SvaraCitera

Tycker bristningar kan vara snyggt.


   
SvaraCitera

så jävla äckligt snoppen vissnar ju så fort man ser nå fladder med celluliter Med vänlig hälsning 13 åriga snubbar


   
SvaraCitera