Aviseringar
Rensa alla

tycker ni det är coolt att röka?


Ämnesstartare

jag tycker det är coolt att röka gör ni det också? igår på festen så hade min kompis per snott cigg av sin mamma och så gick jag han och en till ner i källaren och tjuv rökte.


   
Citera
Ämnesstartare

naaaeee

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
naaaeee 

vrf inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, inte det allra minsta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mobbad Jävel:

vrf inte?

vet nt 

för mainstream Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Nej, inte det allra minsta.

vrf inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker folk som inte röker och dricker är töntar.


   
SvaraCitera
time
 time

Det är inte coolt att röka nej. Jag fattar inte riktigt var den retoriken kommer ifrån, jag har aldrig hört någon säga "du är inte cool om du inte röker", men kanske jag bara växte upp i ett relativt tryggt område där det var okej att säga nej till sånt. Rök om du vill röka, rök inte om du inte vill röka liksom.

mvh, rökare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kusin brukar säga att folk som inte röker är rädda för röken.


   
SvaraCitera
Kudhos

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nee. Dock gjorde jag det när jag var 16 och kollade filmer som Sökarna tre gånger om dagen. Tyckte de såg förjävla vassa ut när de satt i sina skinnfåtöljer och blossade haha (true story)

Numera gör jag det nån gång ibland när jag fått i mig många liter alkohol, men knappt att jag gör det då längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns så många andra sätt att få uppmärksamhet på..

rökningen kan inte minst leda till sjukdomar som bland annat cancer.
cancer är inte coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cigg eller spliff 


   
SvaraCitera
reben

ja   


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mobbad Jävel:
tycker folk som inte röker och dricker är töntar.

Varför och vad grundar du det på? Jag kanske anser detsamma om personer som röker och dricker? Man måste inte göra, för att andra gör.

Mobbad Jävel: vrf inte?

Var och en gör vad de själva vill med sin egen kropp. Och jag vill bevara min i så gott skick det går.
Och de som röker behöver inte komma och ställa sig bredvid en. Våldta någon annans lungor.


   
SvaraCitera