Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni det är okej att förlora sin oskuld till en kille


Ämnesstartare

Tycker ni det är okej att vara 11 och vara kär i en kille stalka honom på facebook glo på honom när han dushar på gympan och spionera på honom när han är i skolan? För jag känner mig lite konstig efter jag har gjort det och efter så nekar man att man är bög och säger att man typ skulle "leka spion". Fast jag vet det inom mig att jag är gay så ljuger jag om att jag gillar tjejer hela tiden för mig själv och andra 🙁 Och när jag och några tjej kompisar har "sleepover" så pratar vi om snygga killar och jag tänker hela tiden på gätte sexiga killar och bara säger kan vi inte prata om någonting annat.[censur] Och ibland om jag råkar säga att justin bieber är snygg då efter så säger jag haha jag skoja jag skulle härma en fjortis!!! Och en dag sa jag att jag gillar honom och han ba uuuuu ditt jävla äckel bögjävel och sa till alla han känner [sad]
Och nu varje gång ordet homo kommer upp i klassrummet stirrar alla på mig och fnissar. Snälla hjälp mig jag vill inte känna såhär och må dåligt nu när jag börjar i sexan kommer det massa nya i skolan och det kanske börjar någon GROV homofob och han kanske är stark[shake]


   
Citera
Ämnesstartare

Och jag glömde en sak jag hadde sex med hans kompis efteråt och jag mår så dåligt överdet [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå alla[no-no]Rakt på käften!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

Och jag glömde en sak jag hadde sex med hans kompis efteråt och jag mår så dåligt överdet [blush]

Asså...
Vill hjälpa men vill inte gå in i the troll trap heller. hmmmmmmmmmmmm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Slå allaRakt på käften!

Jag skulle det om jag inte var den fjolligaste mesigaste bögigaste killen på jorden [mad]


   
SvaraCitera

saffe99:

Och en dag sa jag att jag gillar honom och han ba uuuuu ditt jävla äckel bögjävel och sa till alla han känner [sad]

låter inte som en kille som är värd din kärlek, han verkar ju helt dum i huvudet.

saffe99:

hjälp

omvänd psykologi, om personer retar dig så ska du istället för att skämmas över det visa stolthet över det, det fungerar varje gång.
Om du kommer ut som homo så kommer du först och främst rätt garanterat att ha alla tjejer på din sida.
och om någon annan som funderar på att dom är gay märker att du kommer ut så kan dom bli intresserade av dig.
Plus att folk troligen kommer att sluta reta dig om du ba, Japp, jag är bög, absolut!.
Jag har sexuella fantasier om killar, OCH?
Jag har lika mycket kontroll över vem jag gillar som du Eric din jävla idiot, tro inte att du kan komma hit och kaxa upp dig.

Om någon stark person tänker slå dig endast av faktumet att du inte gillar tjejer... ah, det kommer troligen finnas såna, men om någon är stark så kommer dom slå alla som inte är exakt som dom ändå.

saffe99:

Och jag glömde en sak jag hadde sex med hans kompis efteråt och jag mår så dåligt överdet [blush]

HAHA NICE, bra gjort, den killen är juh helt dum i huvudet som sagt 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

Jag skulle det om jag inte var den fjolligaste mesigaste bögigaste killen på jorden

Du skulle haft en sån här farsa så hade du sluppit bli sån mes[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ingen mes eller jo det är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

omvänd psykologi, om personer retar dig så ska du istället för att skämmas över det visa stolthet över det, det fungerar varje gång

Det har jag hört flera gånger och jag har provat det ibland men ibland är jag för feg

JoElite:

Om du kommer ut som homo så kommer du först och främst rätt garanterat att ha alla tjejer på din sida.

Det var mina tjejkompisar jag berättade först nu vill alla tjejer prata med mig [wink] Nu skulle det varit en bra stund att gilla tjejer [crazy]

JoElite:

den killen är juh helt dum i huvudet som sagt 😀

Det är det som är det konstiga jag hatar honom och han är elak men ändå älskar jag honom. En gång puttade han mig så jag ramla och gissa vad jag gjorde jag gick in på toan och grät och efter så smekte jag mig där han slog mig och tänkte vad len hans hand var. JAG ÄR JU HELT KNÄPP


   
SvaraCitera

saffe99:

Det har jag hört flera gånger och jag har provat det ibland men ibland är jag för feg

Jag har samma problem, men dont be, ibland så finns det stunder som man vet att man bara måste välja en sida, få damp eller någonting, fast inte på ett aggressivt sätt..
Säg det bara utan att tänka, planera det inte, gör det bara.

saffe99:

JAG ÄR JU HELT KNÄPP

Hmm, njaa, jag tvivlar på att du är knäpp, visst det låter helt sjukt men...
Jag tror du har samma syndrom som man får när man tittar på kändisar.
Jag råkade ut för samma princip IDAG, jag kollade på musikvideos ifrån They Might be Giants, det e typ två killar som sjunger barn sånger.
så hade någon kommenterat, "åt helvete med pojkband, dessa två killar är as snygga" och så kollade jag på dom o baa, ah fan dom är jävligt söta faktiskt..

Vi kontrollerar till viss del vilket utseende vi tänder på, det är ingen slump att få personer idag tänder på tjockisar medan man i andra länder och andra tider drägglade över fett..

Du kan till viss del bli manipulerad till vad du gillar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

JAG ÄR JU HELT KNÄPP

Nej, sluta. Du ska inte lägga skuld på dig själv. Du ska aldrig lägga skuld på dig själv över dina sexuella fantasier eller din sexualitet. Du har helt normala känslor och du är helt normal. Anledningen till att alla killarna håller på är för att de är 12 år. De förstår helt enkelt inte vilka idioter de är. När de blir äldre kommer de förhoppningsvis inse vilka jävla stolpskott de är och skämma ihjäl sig.

Så klart hjälper inte det dig nu, men kom bara ihåg att saker och ting kommer att bli bättre för dig med tiden. De andra killarna kommer mogna och inse att de inte kan döma ut någon p.g.a. dennes sexualitet. Fast det finns många homo/bi/transpersoner som även i äldre ålder har det svårt. Men i t.ex. storstäder är de flesta mer accepterande. Där finns också oftast RFSL-grupper som har olika möten/diskussioner/annat för hbt-personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

Tycker ni det är okej att vara 11

saffe99:

jag hadde sex

Barn ska inte ha sex [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Barn ska inte ha sex

Håller med om åldern.

Men det spelar ju ingen roll vad om vi inte tycker det är okej. Kommer alltid finnas folk som inte tycker det är okej [mad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Barn ska inte ha sex

Jag vet men jag känner mig lite "smutsig" efter jag hadde sex med hans kompis [sad] Men sak jag kan säga är att jag är i början av puberteten så jag är lite i "sexstadiet" [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Du kan till viss del bli manipulerad till vad du gillar.

Min bror är känd och han är gay


   
SvaraCitera