Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni det är okej att förlora sin oskuld till en kille


saffe99:

Min bror är känd och han är gay

Intressant 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nu när jag tänker så började jag gilla killar när min bror kom ut [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

Men nu när jag tänker så började jag gilla killar när min bror kom ut

Kan vara så att du ser upp till honom och vill vara som honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Barn ska inte ha sex

Jag är inte ett barn jag ät mogen och halv vuxen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"är"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

att vara 11

saffe99:

Jag är inte ett barn

Elvaåringar är barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Kan vara så att du ser upp till honom och vill vara som honom

Nej det känns mer som jag gillar killar för att dom ser ut som killar och beter sig som killar [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Elvaåringar är barn.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

Jag är inte ett barn jag ät mogen och halv vuxen

Nä. Jag är nästan dubbla din ålder och inte ens jag är vuxen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

katamari:

Nä. Jag är nästan dubbla din ålder och inte ens jag är vuxen.

Ok jag ger upp jag är ett barn men jag får göra vad jag vill med min kropp[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

Ok jag ger upp jag är ett barn men jag får göra vad jag vill med min kropp[love]

Så klart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men en sak som gör mig skit arg på honom är att han har vart ihop med alla mina tjej kompisar och ibland tar dom med han på våra "filmkvällar" och det är så pinsamt så nästa gång tänker jag ta med hans kompis som jag hadde sex med så ska vi se vem som skrattar sist[mad][badgrin][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång sa var det rast och då var det en står klunga vid ett hörn då gick jag dit. Då hörde jag att en tjej frågade vem av tjejerna i klassen han gillar då sa han sara nej lisa nej kevin nej för han räknas som en tjej[mad][mad][mad] Kevin får bli mitt låtsas namn nu. Då gick jag fram till honom och sa ursäkta[surprised] Då sa han men jag skojade bara[bigsmile] Och han började skratta och skämmas.[blush] Då sa jag hållkäften jävla idiot[mad] Sen så gick jag där ifrån och då sa han pride paraden är där borta[cool] Dågick jag fram och drog honom i håret och han gjorde motstånd sen kom en lärare och jag skrek till honom din jävla kuksugare och han sa din jävla bögjävel sen så särade läraren på oss[tard] sen i klass rummet gick jag förbi hans bänk och gjorde samma sak igen[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

För jag känner mig lite konstig efter jag har gjort det och efter så nekar man att man är bög och säger att man typ skulle "leka spion".

ska dra den på pride


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saffe99:

sen i klass rummet gick jag förbi hans bänk och gjorde samma sak igen[cute]

Gå bara därifrån istället. Du har ju dina kompisar, vem fan bryr sig vad de andra tycker? Du vet ju själv vad som är sant angående dig eller inte. Bry dig inte om vad han tycker.


   
SvaraCitera