Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni det är rätt att våldta (tala tvärtom språk)


Ämnesstartare

A exakt, jag undrar om ni tycker det är rätt att våldta (tala tvärtom språk)


   
Citera
Ämnesstartare

Jag heter Annie Lööf and I approve of this message


   
SvaraCitera

uhm, nej, det är aldrig rätt a våldta, varken i äktenskap/förhållanden elelr mot random människor. våldtäkter förekommer inte i mörka gränder osv, det förekommer även i ens hem. vad ska man göra mot det, ska man se det som att personen som blir våldtagen får skylla sig själv?! 

VÅLDTÄKT ÄR ALDRIG OKEJ!


   
SvaraCitera

Du som försöker att få islam att verka feministist. Bra jobbat. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bästa att göra är ändå att mörda för då är man garanterad att den inte gör om det. Som man gör i mellanöstern typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

(Jag heter Göran Hägglund and I approve of this message)


   
SvaraCitera
oval
 oval

troll eller ej, du är iaf en idoit 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Big WTF?! 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nej det är inte ok på någon jävla stavelse.


   
SvaraCitera
mynona

Med tanke på att du i andra trådar tycks mena att feminism och jämlikhet mellan könen är samma sak som "Män och kvinnor har olika rättigheter och roller, men deras olika rättigheter är lika mycket värda", så förstår jag att du tycker så här. Det passar ju ihop med tanken att kvinnan ska bära slöja för att hon annars provocerar män till sexuella trakasserier. Själv tycker jag att det är felet ligger hos den som begår den orättfärdiga handlingen, inte den som utsätts för den för att hon inte utgått från att män saknar självbehärskning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig: (tala tvärtom språk)

Lotus Elise: VÅLDTÄKT ÄR ALDRIG OKEJ!

you rape supporter! Arg


   
SvaraCitera

Tickstart:

you rape supporter! Arg

tråden ändrardes, när jag skrev så var det inte tala tvärtomspråk...Rodnar


   
SvaraCitera
mynona

Åh, nu ändrade du titeln på din tråd och tog dessutom bort hela den text du först hade som beskrev vad texten skulle handla om: genom den metoden framstår också alla inlägg som har skrivits av alla de som såg din förra trådtitel och din första text som konstiga. Undrar vad du har för syfte med den saken månntro? 😉 

Ordet "Tvärtomspråk" fanns först inte i trådtiteln. I början av tråden fanns också en text som framförde budskapet att det är okej att våldta, eftersom det lär offret att det är fel att dricka sig berusad och utsätta sig för en risk att bli våldtagen. Alla de inlägg som har skrivits i den här tråden (bland annat mitt här ovanför), är skrivna med utgånspunkt från trdåförfattaens första text. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta.. bla bla Annie Lööf Göran Hägglund, INTE approve osv D:


   
SvaraCitera
mynona

Lotus Elise: tråden ändrardes, när jag skrev så var det inte tala tvärtomspråk...

Du behöver inte rodna, det var precis så det var. Du skrev ett inlägg grundat på hur tråden såg ut från början. Det är ett oärligt sätt att skapa en tråd. Det kan få en att misstänka att det är trådförfattarens syfte att driva med de som skriver i tråden. 


   
SvaraCitera