Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni det är rätt att våldta (tala tvärtom språk)


Våldtäkt är helt underbart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va e poängen med detta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det måste finnas nån poäng 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skriv ditt riktiga namn och adress här istället, så dina sjuka åsikter får ett ansikte. Eller är du en feg liten fjant som bara vågar yttra dem anonymt utan konsekvenser?

Det handlar inte om det, det var dumt av mig från första början och sjunka till din nivå och säga att jag skulle säga min adress och nummer, det var fel av mig, utan det handlar om att inte sjunka ner till din nivå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok sköt om dig 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynonasom säger att alla som kritiserar något som har med islam att
göra är rasister. 

Det roliga är att du fortsätter tjata om att jag kallar mina meningsmotståndare rasist och islamofob när jag inte ens kallat varken NiklasW, grago eller agahin eller vad han heter varken islamofob och eller rasist, den ända jag har kallat rasist och islamofob är dig


   
SvaraCitera
mynona

Sägmig: den ända jag har kallat rasist 

Just det. Du har kallat mig rasist och islamofob utan att jag har sagt ett enda ord om etnicitet: jag har inte nämnt etnicitet, men du gör det varenda gång jag har kritiserat islamistiska fenomen. Tycker du det är roligt? Märkligt sinne för humor du har. Sover


   
SvaraCitera
mynona

Sägmig: det handlar om att inte sjunka ner till din nivå

Det här säger du för övrigt varenda gång någon lägger fram något som kan uppfattas som negativt om islam och dina åsikter. Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona

Men asså du måste förstå, när du säger att du inte bryr dig om teorin och sedan säger att allt dåligt görs i islams namn, Islam är ingen snubbe som säger åt muslimerna vad dom ska göra eller inte göra, i islam finns ingen Påven eller någon sån snubbe, asså för att kunna göra nåt i islams namn så måste det väl vara teoretiskt, men det gör inte du? Du tror ju att Islam är en snubbe, du har inte sagt det direkt, men det är ju det du står och säger indirekt


   
SvaraCitera
mynona

Sägmig:

Men asså du måste förstå, när du säger att du inte bryr dig om teorin och sedan säger att allt dåligt görs i islams namn, Islam är ingen snubbe som säger åt muslimerna vad dom ska göra eller inte göra, i islam finns ingen Påven eller någon sån snubbe, asså för att kunna göra nåt i islams namn så måste det väl vara teoretiskt, men det gör inte du? Du tror ju att Islam är en snubbe, du har inte sagt det direkt, men det är ju det du står och säger indirekt

jag säger alltså direkt att islam är en etnicitet? Soverdu vet att mellanöstern är ett geografiskt begrepp och att det, för övrigt, finns flera etniciteter i mellanöstern va? Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jag säger alltså direkt att islam är en etnicitet? Soverdu vet att mellanöstern är ett geografiskt begrepp och att det, för övrigt, finns flera etniciteter i mellanöstern va? Sover

Det var inte det jag sa, jag har aldrig direkt eller indirekt sagt att du har sagt att islam är en etnicitet, jag säger att du säger indirekt att islam är nånsorts organisation, eftersom du bryr dig inte om teorin, men du säger fortfarande att allt dåligt dom gör är i islams namn, hur kan nånting vara i islams namn om det inte är teoretiskt, joo att du tror att det är nånsorts organisation med en ledare som bestämmer, hur ska det annars kunna vara "i islams namn" om det inte får vara teoretiskt? Du driver seriöst?


   
SvaraCitera
mynona

Sägmig: Det

Sägmig: den ända jag har kallat rasist och islamofob är dig

Fortfarande: du kallar mig rasist. Jag har inte sagt ett enda ord om etnicitet när jag har kritiserat islamistiska seder, men du kallar mig fortfarande för rasist för att du uppfattar mig som islamofob. 

Jag orkar inte ens bemöta någon som anser att man är rasist när man kritiserar islam: det är samma sak som att säga att någon är antisemit då den kritiserar Israels politik mot palestinierna.       

Tror du att du är i position att säga att någon "driver" eller att någon är osammanhängade i sitt resonemang? Nej, jag hoppas att du är ett troll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Skriv ditt riktiga namn och adress här istället, så dina sjuka åsikter får ett ansikte. Eller är du en feg liten fjant som bara vågar yttra dem anonymt utan konsekvenser?

Adam Bäckström ängsvägen 12, nr 0723610083 Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

det finns bara marsvins guden

Fnö min fnö vart du än är så saknar jag dig 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha åh den här tråden


   
SvaraCitera