Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni det är snyggt med läppstift?


Paseo
Ämnesstartare

Min pojkvän ex.vis gillar röda och rosa läppar men hatar riktigt mörka bäriga läppstift (som jag älskar att ha på hösten/vintern). Andra jag känner tycker det är gräsligt med röda läppar. 

Vad tycker ni? Själv älskar jag nog läppstift i alla dess former. Kan tom tycka blått är snyggt. Skulle dock inte passa i det själv.

images?q=tbn:ANd9GcQvHFmYNaCMbIdvMufDGYD

images?q=tbn:ANd9GcTdPoHwASZQxIpUOZsqFu-

pink-lips-.jpg


   
Citera

Läppstift kan vara riktigt snyggt. Men inte när det liksom skriker om det, utan liksom smälter in i övriga ansiktet. Föredrar dock naturliga läppar.


   
SvaraCitera

Njä, inte så jätte


   
SvaraCitera

rött läppstift är hett! men många tjejer behöver inte läppstift då dom har röda läppar.


   
SvaraCitera

snoret har fint läppstift 🙂


   
SvaraCitera

assnyggt!!! har det bara på fester, men personligen älskar jag alla färger faktiskt men favoriterna är fuschia/magenta, plum/mörkrött+lila och cherryrött 

 


   
SvaraCitera

oftast inte snyggt men inte direkt fult heller, kan vara nice på nåt sätt som skulle kräva en lång sociologisk avhandling för att förklara lol


   
SvaraCitera
reben

typ inte 


   
SvaraCitera
höna

Tycker om rött åt det orangea hållet, ej åt det rosa. Gillar även mörkröda och bäriga läppstift. Gillar ej rosa i någon form! Inte på mig iallafall


   
SvaraCitera

r inte så jätte förtjust i det. Men är väldigt individuellt. Vissa passar jättebra


   
SvaraCitera

Röda kan vara fint men jag tycker det är snyggare utan läppstift.


   
SvaraCitera
Dreamy

har till 98% aldrig smink i huvudtaget så läppstift hamnar inte högt på listan...Men det passar på vissa


   
SvaraCitera

Inte om det är starka färger.


   
SvaraCitera
mynona

ja, på ett konstnärligt vis. inte som rutin dock. gillar som regel inte ljust läpptstift, mer klara eller naturliga toner. mörkt kan vara väldigt snyggt men passar bäst till särskild kostymering. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

överlag, nej inte alls.


   
SvaraCitera