Aviseringar
Rensa alla

tycker ni det är srt att leva


Ämnesstartare

asså jag tycker att det är svårt att leva  i denna värd för att man måste typ passa in man jäför sig med andra asså de är så avårt asså jag vill fan leva mitt liv o må jävligt bra trots att jag har fel på mign själv ingen männiksa är felfi ingen männiksa föddes perfekt så snälla jag viill leva livet men det känns ba som allt går så jävla långsamt snälla hjälp mig o veta hur jag ska leva mitt liv o vara glad trots mina svårigheter o min syn<33


   
Citera
Ämnesstartare

jag skiter bara i allt. Isolerar mig från omvärlden (socialt) och allt är helbra. 2 cool 4 school liksom


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
jag skiter bara i allt. Isolerar mig från omvärlden (socialt) och allt är helbra. 2 cool 4 school liksom

går du inte i skolan? ska du sitta isolerad livet ut?


   
SvaraCitera

Inte ett dugg. Jag gör vad jag känner för och det som jag känner mig bekväm i. Fokuserar på det som jag mår bra av, fysiskt och psykiskt. Annat skiter jag i.
Tvingar mig inte till saker som inte är absoluta måsten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tyckte kanske det när jag var barn. Men har lärt mig att allt blir vad man gör det till. Den mesta press jag känt har kommit från mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja gör va ja vill låter inget stå i min väg simma elr drunkna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

går du inte i skolan? ska du sitta isolerad livet ut?

no school 4 me :p eller ska försöka gå i höst men har ingen aning om hur det kommer gå


   
SvaraCitera

Du har blivit infekterad av medias bullshit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Du har blivit infekterad av medias bullshit.

vadå vad menar du?


   
SvaraCitera