Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni killar om korta eller långa tjejer?


Ämnesstartare

Kurvor? Lår, rumpa och ganska stor byst?
Eller vill ni ha en lång, vältranad/smal tjej?

Ex: vems kropp föredrar ni killar mest alltså ICKE hudfärg eller utseende! Beyoncé eller Madonna?

Ska tjejen vara över 165? Vill ni att hon ska vara tuff och i jämnlängd med er eller vill ni ha en kortare och gulligare tjej?
Kan hon vara under 160? Är det OKEJ?[y]?[n]?

Man vill känna sig bra ^^ så jag är tacksam för kommentarer och synpunkter ^^!

ÄNDRAT 2009-09-26 22:26

ÄNDRAT 2009-09-26 22:27
Hur mycket kortare än er ska eran brud vara?


   
Citera
Ämnesstartare

Ja alla killar är likadana! [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill helst ha en kille, no offence.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla vill ha en tjej som serut som mig, de vet bara inte om det än[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja alla killar är likadana!

Men hon frågar väl ändå killarna nu som individer och inte "vad tycker killar om?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men hon frågar väl ändå killarna nu som individer och inte "vad tycker killar om?"

Låt mig klaga ostört! [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Kurvor?

Gärna av de kvinnligare slaget.Kurvorna i fråga ska vara definierade av benstommen och inte ett tjockt lager fett. (Lite "mullig" är alltså okej.)

osäkertlösen:

Lår

Ja, gärna två.

osäkertlösen:

rumpa

Bra att fästa de två låren på

osäkertlösen:

ganska stor byst?

Storleken spelar ingen roll men ju finare bröst desto roligare. Finns fina stora bröst och fina små, så är det bara.

osäkertlösen:

vill ni ha en lång, vältranad/smal tjej?

Jag de kan vara fina och trevliga - men det har inte med hur vältränade de är...

osäkertlösen:

Ska tjejen vara över 165?

Sett väldigt snygga tjejer som är över 165.

osäkertlösen:

en kortare

Det är oftast väldigt sött med korta tjejer.

osäkertlösen:

Kan hon vara under 160? Är det OKEJ?[y]?[n]?


   
SvaraCitera

osäkertlösen:

Kurvor? Lår, rumpa och ganska stor byst?

Diggas. Jag gillar stora sånna, bara de är proportionsenliga.

osäkertlösen:

Eller vill ni ha en lång, vältranad/smal tjej?

Diggas icke. Lång är najs men smal, särskilt vältränad, är inte najs.

osäkertlösen:

Ska tjejen vara över 165?
Vill ni att hon ska vara tuff och i jämnlängd med er eller vill ni ha en kortare och gulligare tjej?
Kan hon vara under 160? Är det OKEJ?[y]?[n]?

Ja, helst.
Är inte så dragen till tuffa tjejer, så nä jag föredrar nog en mer gullig tjej... även om hon låtsas vara tuff på utsidan. Kort går bra bara hon inte är för kort, 165 verkar vara en rätt bra icke-absolut gräns.

fistforfight:

Ja alla killar är likadana! [tired]

Man svarar, läser och tänker över svaren separat... och om du svarar ''jag vet'' på det här så fattar jag verkligen ännu mindre vad ditt problem är [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jason:

Jag vill helst ha en kille, no offence.

Varför svarade du då?[shake][shake][tired]

salem1:

Kort går bra bara hon inte är för kort, 165 verkar vara en rätt bra icke-absolut gräns.

Vad är för kort? 140cm? 150cm? 160cm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Låt mig klaga ostört!

Så säg vad du tycker om du, pojke[mad]. Annars blir det ingen jävla frukost på sängen samtidigt som jag strippar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Man svarar, läser och tänker över svaren separat... och om du svarar ''jag vet'' på det här så fattar jag verkligen ännu mindre vad ditt problem är [tired]

Jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Gärna av de kvinnligare slaget.Kurvorna i fråga ska vara definierade av benstommen och inte ett tjockt lager fett. (Lite "mullig" är alltså okej.)

Du förstod väl att jag inte menade dallrande fett på magen armarna och låren eller benen..?? då hade jag nog valt ordet fet

Myksa:

Ja, gärna två.

Stora eller små?


   
SvaraCitera

fistforfight:

Jag vet

Vad oväntat [rolleyes]...

osäkertlösen:

Vad är för kort? 140cm? 150cm? 160cm?

Känner två tjejer som är runt 155 cm långa. Om jag var desperat nog så skulle det nog gå, men annars så nej. Hade jag vart 175 cm istället för 190 cm så hade jag nog inte tänkt likadant, men ja... personer som är ~160 är över en hälften av en halvmeter kortare än mig, jag kan inte sätta ord på det men det gillar jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ville bara att hon ska trivas med sig själv, sen spelar det inte så stor roll.

Dold text: Gud, vilken fjolla jag är ;(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

jag kan inte sätta ord på det men det gillar jag inte.

Jag förstår; du är för lång för att gilla en tjej som är ungefär en halv meter kortare än dig. Jag borde nog ha frågat hur mycket kortare en tjej bör vara för sin pojkvän..kör med det på nästa tråd!


   
SvaraCitera