Aviseringar
Rensa alla

tycker ni om Obama, eller tycker ni som jag?


Ämnesstartare

bara intressant att veta, Jag gillar inte Obama eller hans sätt att styra och dom saker som han har ställt till med, som att ta ut alla trupper ur irak eller att han har stängt Guan Tanamo Basen, helt sjukt!!

jackpassion41fbe8mh4.jpg


   
Citera

Odh det är helt sjukt för att...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är inte särskilt förtjust i Obama, men av helt andra anledningar än dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

Jag gillar inte Obama eller hans sätt att styra och dom saker som han har ställt till med, som att ta ut alla trupper ur irak eller att han har stängt Guan Tanamo Basen, helt sjukt!!

Du kan ens inte stava Guantánamobasen, du borde nog inte uttala dig.


   
SvaraCitera
Issen

Stängningen av Guantanamo är nog det bästa han gjort hittils.

Det är inte okej att låsa in folk utan rättegång och godkänna att erkännande under tortyr är acceptabla etc.


   
SvaraCitera

Jag tycker om honom, men inte det han gör.[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

George Walker Bush, visade att hans land hade makt, styrka och pengar, han utväcklade kgrig industrin och tog ner saddam från makten, han hjälpte Kossovo att bli självständigt, Guan Tanamo var ett suveränt ställe, omvärden såg då vad som händer om man försökte sig på USA i ett terror atentat, Bush hade stil och kunfe uttrycka sig, han tog hand om landet på bästa sätt och startade 3 krig som han van med sitt land i stollthet, lixom SUPORT THERE TROOPS.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Du kan ens inte stava Guantánamobasen

du förstog vad som stod, KLAGA INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte obama


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

du förstog vad som stod, KLAGA INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänker jag visst, du kan ju inte stava alls.

Jeppi:

Guan Tanamo var ett suveränt ställe,

[censur]
Undersökningar har ju visat att majoriteten inte ens är misstänkta för något.

Kom tillbaks om några år när du lärt dig skriva, vet mer och kan argumentera riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

George Walker Bush, visade att hans land hade makt, styrka och pengar

Ja och nu är alla pengar slut, de har en statsskuld på 86 184 000 000 000 kronor och hela världen hatar dem för att de skiter i mänskliga rättigheter.

Obama är det bästa som hänt USA på ganska många år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Andy91:

Ja och nu är alla pengar slut

JA OCH VET DU VARFÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DERAS BANKER LÅNADE UT MER PÄNGAR TILL FÅLK SOM INTE HADE RÅD ATT BETALA TILLBAKA OCH FÖRSATTE SIG SJÄLVA I EKONOMISK KRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![mad]


   
SvaraCitera

Gillar inte heller Obama b la av ovan nämnda anledningar. Att dra sig ur Irak och att stänga Guantanamo tror jag i slutändan blir ett stort misstag. Hans sätt att hjälpa ekonomin på traven med enorma stimulanspaket som för övrigt bara skjuter problemen på framtiden är inte heller en hållbar lösning. Det USA måste göra är att sluta överkonsumera så förbannat mycket. Hela krisen bygger på lånade pengar. Lösningen som Obama tar till är just att låna ännu mera. Funkar inte, däremot är det som bäddat för en hyperinflation inom snar framtid.
I övrigt så gillar jag inte hans sätt eller den värdegrund som politiken han driver bygger på.


   
SvaraCitera

Imoon:

Undersökningar har ju visat att majoriteten inte ens är misstänkta för något.

Och att alla var skyldiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

PÄNGAR

Jeppi:

FÅLK

Image


   
SvaraCitera