Aviseringar
Rensa alla

tycker ni om Obama, eller tycker ni som jag?


Ämnesstartare

Jeppi:

DERAS BANKER LÅNADE UT MER PÄNGAR

Det var Clinton administrationens "fel". Det Obama gör nu är att kapa alla kostnader som går för att rädda landets ekonomi, och i förlängningen hela världekonomin.

The_gunslinger:

Hela krisen bygger på lånade pengar. Lösningen som Obama tar till är just att låna ännu mera. Funkar inte, däremot är det som bäddat för en hyperinflation inom snar framtid.

Så fort krisen vänder får vi alla vara med och betala. Men krisen måste vända om det skall bli nångra pengar över, och stimulans är det bästa tricket i hatten..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

PÄNGAR

Imoon:

FÅLK

ÅTER IGEN DU FÖRSTD SLUTA KLAGA!!!!!!!!!!!!!!!
JAG DAMPAR SNART LOSS PÅ ALL DEMOKRATER OCH J.... KRISTDEMOKRATER SLUTA KLAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

L DEMOKRATER OCH J.... KRISTDEMOKRATER SLUTA KLAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​

Hahahahhahahahah troll


   
SvaraCitera

Jeppi:

JAG DAMPAR SNART LOSS PÅ ALL DEMOKRATER OCH J.... KRISTDEMOKRATER SLUTA KLAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och vad är problemet med kristdemokrater? De flesta inom det partiet misstänker jag stödjer såväl Mccain och George W Bush.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Imoon:

Imoon

DU HAR GOOGLAT FRAMM TROLL BILDEN!!!!! JAG TROR ATT JAG EXPLODERAR AV ILSKAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR SÅ FÅNIGT ATT GOOGLA FRAMM BILDER PÅ SÅDANT OCH SÄTTA DET HÄR ATT George W Bush och John Mc Cain SITTER HÄMMA OCH ASGARVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![mad]


   
SvaraCitera

Andy91:

Så fort krisen vänder får vi alla vara med och betala. Men krisen måste vända om det skall bli nångra pengar över, och stimulans är det bästa tricket i hatten..

Stimulans i form av skattesänkningar möjligtvis men inte att släppa remmen helt och låta banker och privatpersoner låna till nästan 0% ränta. Det är bara att vänta på nästa kris i princip.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

DU HAR GOOGLAT FRAMM TROLL BILDEN!!!!! JAG TROR ATT JAG EXPLODERAR AV ILSKAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ÄR SÅ FÅNIGT ATT GOOGLA FRAMM BILDER PÅ SÅDANT OCH SÄTTA DET HÄR ATT George W Bush och John Mc Cain SITTER HÄMMA OCH ASGARVAR!!!

Haha[rolleyes]
Troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The_gunslinger:

problemet med kristdemokrater

KLAGA INTE!!!!!!!! jag bara använde mig det för att uttrycka mig , så återigen KLAGA INTE JAG HAR SÅN LUST ATT HOPPA IN GENOM SKÄMEN OCH PEPPRA HÅL PÅ DENNA INTERNET SIDA MED PUMPHAGEL; JAG EXPLODERAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!​!![mad]


   
SvaraCitera

Jeppi:

KLAGA INTE!!!!!!!!

haha[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The_gunslinger:

Stimulans i form av skattesänkningar möjligtvis men inte att släppa remmen helt och låta banker och privatpersoner låna till nästan 0% ränta. Det är bara att vänta på nästa kris i princip.

Men det är inte riktigt så enkelt. Jag antar att du vet vad grundorsaken till krisen är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet med er ä att ingen av er vet att relativitetsteorin beskriver gravitation, rymdens krökning m.m, medan kvantfysiken beskriver "det lilla" inom partikelfysiken som kärnkrafter, radioaktivt sönderfall m.m. Faktum är att bägge teorierna helt säkert är sanna inom sitt respektive s.k. giltighetområde (i "normala" fall) men närsingularitet. Inte ens kärnkrafterna som håller uppe neutronen står emot gravitationen och grill korven inte stämmer överäns med glödens hätta sammt pinnens rotation, då blir man som dom flesta av er![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Obama är inte den bästa president USA haft, men definitivt inte den sämsta heller. Bush gjorde några riktigt idiotiska saker, men har också gjort mycket bra. Kosovo, Plan Colombia, Afghanistan...

Hur som helst skulle Ron Paul (Rep) vunnit[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

SUPORT THERE TROOPS.

Support our troops? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

HEj, jag måste säga att jag är djupt besviken på att USA har röstat framm ett Demokratiskt parti framför det Traditionella underbara REPUBLIKANSKA partiet, dom hade stil, men icke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wikipedia​​:

The Democratic Party is one of two major contemporary political parties in the United States, along with the Republican Party. It is the oldest political party in continuous operation in the United States and it is one of the oldest parties in the world

Om du ska trolla så kan du ju åtminstone försöka göra det utan faktafel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Om du ska trolla så kan du ju åtminstone försöka göra det utan faktafel.

SLUTA KLAGA JAG SA ATT DET VAR TRADITIONELLT PARTI INTE DET ÄLDSTA INSE FAKTA, JAG KAN OCKSÅ INFORMERA DIG OM ATT DET ÄR OLAGLIGT ATT KOPIERA TEXT FRÅN WIKIPEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![mad]


   
SvaraCitera