Aviseringar
Rensa alla

tycker ni serjöst att detta är bra att säga


Ämnesstartare

hon ska inte trösta hon ska tjäna pengar


   
SvaraCitera

Kanske inte bra att säga men bra att tänka på...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebaboxo:

t.ex michael jackson..=) alla mina f.d klasskamrater började lyssna på hnm när han dog

hatar den skiten. inge som brydde sig när MJ var vid liv. alla kallade honom pedofil, monster, missfoster osv men när han dör blir han en gud

bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och bli rik och åka långt bort från cpjobbet där man måste vara pengabitch och bilarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukdomarna och döden hatar hon också
och hon hatar att platta håret, men ändå gör hon det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jag förstår det
men det hör ju också ihop med begravning att man ska göra så

Det är fan respektlöst att göra så tycker jag. Om någon har betett sig som ett arsel mot en ens hela liv och sedan kommer på ens begravning för att låtsas som ingenting och försöka visa upp något slags sorgsenhet, nej fyfan stanna hemma.

kebaboxo:

t.ex michael jackson..=) alla mina f.d klasskamrater började lyssna på hnm när han dog

patrick bateman:

hatar den skiten. inge som brydde sig när MJ var vid liv. alla kallade honom pedofil, monster, missfoster osv men när han dör blir han en gud

Svinbra exempel, alla älskar en död man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är fan respektlöst att göra så tycker jag. Om någon har betett sig som ett arsel mot en ens hela liv och sedan kommer på ens begravning för att låtsas som ingenting och försöka visa upp något slags sorgsenhet, nej fyfan stanna hemma.

100% bra skrivet


   
SvaraCitera