Aviseringar
Rensa alla

tycker nya um verkar helt fantastiskt


Lounge
Ämnesstartare

effektivt och fint!!

tar 1 tag att vänja sig ba


   
Citera
Lounge
Ämnesstartare

bra jobbat åtta Rodnar (antar att du var med) (och bra jobbat alla åttas sidekicks)


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

lite sorgligt dock att gamla um är.. borta.. tänk om detta är döden för um


   
SvaraCitera

Gillar detta med. Kanske lite för mycket utrymme mellan alla knappar och så. Känns som om minsta posten skulle vara i storlek med avatar + namn. Då kan man få lite kompaktare läsning vilket vore bra på bärbara datorer som sällan har många pixlar på höjden.


   
SvaraCitera

Kul att ni är positiva. Det KOMMER att ta ett tag att vänja sig vid allt, och det är väldigt stor skillnad när vi har suttit och testat jämfört med när 100+ pers rusar in samtidigt och är förvirrade. Men så småningom, med er hjälp och era tips, kan vi säkert få ihop en riktigt bra sajt! Glad


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Kul att ni är positiva. Det KOMMER att ta ett tag att vänja sig vid allt, och det är väldigt stor skillnad när vi har suttit och testat jämfört med när 100+ pers rusar in samtidigt och är förvirrade. Men så småningom, med er hjälp och era tips, kan vi säkert få ihop en riktigt bra sajt! Glad

det har ni verkligen lyckats med!


   
SvaraCitera

Lounge:

lite sorgligt dock att gamla um är.. borta.. tänk om detta är döden för um

http://ungdomar.se /">Gamla um för nostalgin. :'/


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Kul att ni är positiva. Det KOMMER att ta ett tag att vänja sig vid allt, och det är väldigt stor skillnad när vi har suttit och testat jämfört med när 100+ pers rusar in samtidigt och är förvirrade. Men så småningom, med er hjälp och era tips, kan vi säkert få ihop en riktigt bra sajt! Glad

Kommer ens gamla inläggsstatistik tillbaka eller är det doomed? Var så nära mitt mål ååååå.


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

passaro:
Kommer ens gamla inläggsstatistik tillbaka eller är det doomed? Var så nära mitt mål ååååå.

kmr tillbaks sen


   
SvaraCitera

passaro:
Kommer ens gamla inläggsstatistik tillbaka eller är det doomed? Var så nära mitt mål ååååå.

bara att börja om. du är ung och har många år kvar!!


   
SvaraCitera

turtle:

bara att börja om. du är ung och har många år kvar!!

hahah fu, tog mig ~8 år att nästan komma upp i 100k :@

varför går det inte att tabba sig fram, förövrigt?  


   
SvaraCitera

passaro:
Kommer ens gamla inläggsstatistik tillbaka eller är det doomed? Var så nära mitt mål ååååå.

Det kommer tillbaka. Dock tar det sjuuuuuukt lång tid att lägga in, så vi väntar lite med det.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Ensamvargen:

http://ungdomar.se /">Gamla um för nostalgin. :'/

åh gillar den sidan


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
Det kommer tillbaka. Dock tar det sjuuuuuukt lång tid att lägga in, så vi väntar lite med det.

hur länge ska ni sitta och jobba med sidan?

tänker mig er sitta där i ett gäng, ingen har sovit något och alla är helt döda i hjärnan.. liksom ni kommer sitta närmsta veckan


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:
Det kommer tillbaka. Dock tar det sjuuuuuukt lång tid att lägga in, så vi väntar lite med det.

Okej! Angående tabbandet då? 


   
SvaraCitera