Aviseringar
Rensa alla

tycker oral ser skönare ut än vanligt sex..?


Ämnesstartare

tja är oskuld.. men tycker att det OFTAST ser så mycket skönare ut att bli avsugen av en tjej än att knulla en tjej, alltså när jag ser P-rullar. jag vet inte varför... nån som känner likadant? / har känt likadant ? 😛 känns som att det är skönare för att ollonet är känsligt sen suger tjejen på de och... ja det ser så jävla skönt ut!!
har mest blowjob filmer på datorn och såå..

är det normalt att man tycker så när man är oskuld eller är jag helt knäpp? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Du kanske upplever det så för att det ser sexigt ut.. [confused]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Det är Helt Ok.


   
SvaraCitera
Åtta

In b4 någon skriver att det är skönast därför att kvinnan inte pratar.

Lindblom:

Det är Helt Ok.

Blivit avsugen av många eller?


   
SvaraCitera

kan möjligtvis vara mer avslappnat.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Åtta:

Blivit avsugen av många eller?

kingkong:

är det normalt att man tycker så när man är oskuld eller är jag helt knäpp? 🙂


   
SvaraCitera

Äsch det är inget konstigt. I prefer to get my pussy eaten, not beaten. Eh. [tard][ops]


   
SvaraCitera
Åtta

Lindblom:

är det normalt att man tycker så när man är oskuld eller är jag helt knäpp? 🙂

Jaha, oj. Är lite korkad. [blush]


   
SvaraCitera

Alltså detta är egentligen ett icke-problem. När du har flickvän får du nog avnjuta båda,och komma underfund med vilket som passar bäst. Varierar ofta lika mycket som väder och kläder om nån av er inte är rejält dålig på det ena. Men modern myt/forskning är att 1 000 timmar så blir man proffs på vad man än dedikerat timmarna åt. Du kan ju alltid dedikera din ungdom till denna fråga du här ställer. Finns betydligt värre fritidsaktiviteter.


   
SvaraCitera

Äh, du är bara rädd för att anstränga dig själv och vill att tjejen ska göra hela grejen!


   
SvaraCitera

kingkong:

mycket skönare ut att bli avsugen

nej knappt skönt alls ibland[no-no]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

nej knappt skönt alls ibland

yeah right att du prövat[wink]

som en stockholmshingst kan jag säga direkt att det är värdelöst då brudarna mest biter en, får instruera dem hur de ska göra och sen blir de förbannade och då blire knull direkt...


   
SvaraCitera

svettsvenne:

yeah right att du prövat[wink]

ah och ofta du håller med mig ändå sen?![sad] *förvirrad*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svettsvenne:

som en stockholmshingst kan jag säga direkt att det är värdelöst då brudarna mest biter en, får instruera dem hur de ska göra och sen blir de förbannade och då blire knull direkt...

De flesta killarna suger på att gå ner på en också. Nåt så sjukt.
Men när man är i ett fast förhållande så har man tid att lära sig exakt vad ens partner tycker om.. och då är det awesome.

Engångsligg suger för det mesta så går ju inte ens att jämföra egentligen. Vem fan orkar ens gå ner på någon random och anstränga sig för dens skull.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

ah och ofta du håller med mig ändå sen?! *förvirrad*

tihihihihihihihihi

kodou:

De flesta killarna suger på att gå ner på en också. Nåt så sjukt.

inte jag, ska jag bevisa det?[party]

kodou:

Engångsligg suger för det mesta så går ju inte ens att jämföra egentligen. Vem fan orkar ens gå ner på någon random och anstränga sig för dens skull.

för att känna om det smakar likadant kanske[confused]


   
SvaraCitera