Aviseringar
Rensa alla

tycker patrick bateman om dig, 2.0?


Ämnesstartare

patrick bateman:

damp eller?

Antyder du att du har något emot människor som har damp? För du vet väl att det är något verkligt och inte något påhitt för mindre begåvade att använda i brist på annat?[no-no][no-no][no-no]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Antar att du vet att det var jag som var Fröken_Anonym? :O

haha seriöst? visste jag inte faktiskt, känns bara som det var längesen du var inne

dekadent:

Spännande!

du är rätt så snäll och underhållande men stöter sällan på dig, tror jag [shake]

mopsen:

bara bra

du är snäll och underhållande ibland men kan vara riktigt irriterande också

elverpigen:

klart han gillar mig

du är snäll tror jag [smile] du har en fin avatar. tror inte vi har stött på varandra så ofta

Storchen84:

Antyder du att du har något emot människor som har damp? För du vet väl att det är något verkligt och inte något påhitt för mindre begåvade att använda i brist på annat?

menar du särbarn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha seriöst? visste jag inte faktiskt, känns bara som det var längesen du var inne

Seriöst. [y] Har inte varit inloggad med Chibibbi sedan flera månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Seriöst. Har inte varit inloggad med Chibibbi sedan flera månader.

coolt, hade jag ingen aning om faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du är snäll och underhållande ibland men kan vara riktigt irriterande också

det där är bullshit, säg vad du egentligen tänker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

menar du särbarn?

Vad är din definition av "särbarn"? Barn (och/eller människor) som har någon form av handikapp, oavsett om det är psykiskt och/eller fysiskt? Skulle dom vara mindre värda än dig tycker du?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad tycker jag om dig?

kör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

det där är bullshit, säg vad du egentligen tänker

det där är sant. tror jag

Storchen84:

Vad är din definition av "särbarn"? Barn (och/eller människor) som har någon form av handikapp, oavsett om det är psykiskt och/eller fysiskt? Skulle dom vara mindre värda än dig tycker du?

sa jag att de var mindre värda än mig ditt dampbarn?

Fingerprints:

kör

snäll, rolig och söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej real-loser 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

det där är sant. tror jag

äckel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

sa jag att de var mindre värda än mig ditt dampbarn?

Jag sa aldrig att du sa det, jag frågade om det var en antydan, jag frågade om du anser dom vara mindre värda, och något verkar du ha emot "dampbarn", "särbarn" eller vad du nu vill kalla det, med tanke på det nedlåtande sätt du använder det på, som om det vore negativt.

Har du någonsin träffat en människa med en psykisk och/eller fysisk funktionsnedsättning? För det verkar inte så, hade du varit mer upplyst hade du kommit med bättre saker att kalla folk än "dampbarn" och "särbarn". Skulle inte förvåna mig om du även inte drar dig för att kalla någon för "bögjävel" eller påstå att någon är "helt jävla cp".

Ju snarare du inser att dom som skiljer sig från oss genom att ha någon form av funktionsnedsättning inte är farliga eller utgör ett hot mot dig, desto bättre. Ju snarare du inser att du inte behöver frukta det som är annorlunda, desto bättre. För dig huvudsakligen.

Du kanske inte har något rosa i ditt liv. Du behöver något rosa, alla behöver något rosa, hur litet det än är. Du borde gå och köpa något rosa, som en penna eller något. Du skulle må mycket bättre sen.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

F19
I går 18:57

du var en annan medlem också va? har för mig nåt sånt [confused] aja du är snäll och underhållande iaf tycker jag

Knarko:

hej real-loser 🙂

vänta du bara på onsdag

men du är snäll och rolig. dock blev jag riktigt sur när du tog bort min tråd den där gången. men du är en skön lirare [y]

mopsen:

äckel

luv u [love]

Storchen84:

med tanke på det nedlåtande sätt du använder det på, som om det vore negativt.

jaha

Storchen84:

Har du någonsin träffat en människa med en psykisk och/eller fysisk

jo min lillebror har en kompis som är ett särbarn/dampbarn. träffar honom ofta.

Storchen84:

Ju snarare du inser att du inte behöver frukta det som är annorlunda, desto bättre. För dig huvudsakligen.

lol

Storchen84:

Du kanske inte har något rosa i ditt liv. Du behöver något rosa, alla behöver något rosa, hur litet det än är. Du borde gå och köpa något rosa, som en penna eller något. Du skulle må mycket bättre sen.

rosa är en bögfärg [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

du var en annan medlem också va? har för mig nåt sånt aja du är snäll och underhållande iaf tycker jag

Jajemen, hisou, det var jag. Och fina ord, tack å bock! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fu


   
SvaraCitera