Aviseringar
Rensa alla

Tyckte du att det var lätt eller svårt att bli en del av UM:s gemenskap?


Jag kan inte bete mig bland folk så det är nog bäst att jag avhåller mig från att försöka vara en del av all sorts gemenskap.


   
SvaraCitera

ekivok ekvilibrist:
Jag kan inte bete mig bland folk så det är nog bäst att jag avhåller mig från att försöka vara en del av all sorts gemenskap.

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gav upp typ direkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderatorerna är som Obama.. kan inte göra något rätt eller göra någon nöjd. Till slut kommer nog någon att anklaga moderatorerna för klimatförändringarna.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt omöjligt. Men jag är å andra sidan lite för gammal och grå också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jagvillboienhatt:
Helt omöjligt. Men jag är å andra sidan lite för gammal och grå också.

Du är väl knappt 27?


   
SvaraCitera
time
 time

Mr.Marvel:

Vi gör en jämförelse, inte menat och vara taskig, men det känns lättare att belysa då Tumme upp 

Sjävklart så har UM awards ett nostalgiskt värde och man bör inte ändra det sådär men det var behövligt ungefär som när de plocka bort den svarta dockan ur tomtens verkstad fast att de fick massor av hatbrev.  

Undanputtande beteende och mobbning i form av utfrysning i form av ignoreringar borde låsas eftersom att alla former av mobbning är totalförbjudet enligt regel nummer 4. 

Jag personligen tycker att det är lite orättvist att lägga det så. Moderatorerna är endel av sajten och det som sägs av dem är lag på UM enligt regel nummer 11, har man dem befogenheterna tycker jag att man bör ha lite ansvar på sig, skulle dem bara vara vanliga användare som upprätthåller ordningen på forumet så skulle dem få tillsägelser som vilken annan användare som helst. 

Mods kan få varningar precis som vem som helst. Och det får de. Oftast är det modkåren som får ta allra mest skit på sajten, trots att de inte gjort något annat än att vara moderatorer. Det är inte alltid kul att vilja bidra till sajten och inte ens hinna lyfta ett finger innan det är någon som säger att de hör till kommunistkonspirationen som ska störtas och besväras och att allt som retar upp dem är kul. 

Regel nummer 11 är att Ungdomar.se bestämmer vad som stannar på sajten. Företaget, inte modkåren. Naturligtvis tar vi beslut tillsammans och förmedlar det till användarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Mods kan få varningar precis som vem som helst. 

Okej, bra då vet jag Tumme upp

time: Regel nummer 11 är att Ungdomar.se bestämmer vad som stannar på sajten. Företaget, inte modkåren. Naturligtvis tar vi beslut tillsammans och förmedlar det till användarna.

Jag känner att edinburgh slänger sig med det då fel och alldeles för mycket. 

time: Det är inte alltid kul att vilja bidra till sajten och inte ens hinna lyfta ett finger innan det är någon som säger att de hör till kommunistkonspirationen som ska störtas och besväras och att allt som retar upp dem är kul.

Det är självklart fel och slänga sig med sånt men oftast är det användare som känt sig orättvist behandlade och är då ganska arga och vill få utlopp för sina känslor och aldrig blir lyssnade på känner de. jag tycker att man bör känna till en sån enkel psykologi så vet man vart det kommer ifrån ungefär Tumme upp  Det man kan göra är att kanske ignorera hen en stund tills den lugnat ner sig och be den omformulera sig så lyssnar man på ett schysst sätt fast det kanske redan är beprövat? 


   
SvaraCitera
time
 time

Mr.Marvel:

Okej, bra då vet jag Tumme upp

Jag känner att edinburgh slänger sig med det då fel och alldeles för mycket. 

Det är självklart fel och slänga sig med sånt men oftast är det användare som känt sig orättvist behandlade och är då ganska arga och vill få utlopp för sina känslor och aldrig blir lyssnade på känner de. jag tycker att man bör känna till en sån enkel psykologi så vet man vart det kommer ifrån ungefär Tumme upp  Det man kan göra är att kanske ignorera hen en stund tills den lugnat ner sig och be den omformulera sig så lyssnar man på ett schysst sätt fast det kanske redan är beprövat? 

Som sagt, vi diskuterar alla beslut tillsammans. Edinburgh är en duktig moderator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit medlem här i ett halvår och känner att jag blev en del av forumet efter några månader. Tycker att mycka (inte alla) har varit väldigt trevliga mot mig, särskilt en person


   
SvaraCitera