Aviseringar
Rensa alla

Tyd floppsens dröm


Ämnesstartare

Jag somnade om imorse å då drömmer jag jätte mycket å kommer ihåg när jag vaknar [sad]

Så här drömde jag imorse:

Alla i min korridor hade flyttat ut men min förra ryska mattelärare och min förra matte examinator bodde med mig. Min pappa var ihop med min mattelärares dotte för hennes dotter ringde å fråga vart pappa var nånstans.

Av nån anledning så klättrade jag upp i bergen med några vänner. Det var jättebrant högst upp. Alla kunde dock gå upp utom jag, jag gled bara ner till klippkanten igen. Jag blev arg och slängde ner min cykel ner för en trappa. Sen kunde jag komma upp!

Efter det kom jag på att på pakethållaren så satt en väska värd 8 000 och i den låg min plånbok och alla skolböcker för flera tusen! Jag var givetvis tvungen att leta efter väskan. Därför åkte vi på en flåtte och där träffa jag massa gamla vänner!

Vafan betyder detta? [tard]
Jag mins allt i detalj! Precis som att det var en film jag sett tidigare idag. Har till och med fått flashbacks in i drömen idag när jag sett min mattelärare och andra saker som fanns i drömmen [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Du saknar fin familj


   
SvaraCitera
Åtta

   
SvaraCitera
Åtta

Tråden låst


   
SvaraCitera