Aviseringar
Rensa alla

TYDLIGEN FÅR MAN INTE DISKUTERA HURUVIDA ENGLASKÄMT ÄR OK LR NT PÅ D1A SIDA


Ämnesstartare

SÅ DF GÖR VI INTE DET I DENNA TRÅD


   
Citera
Ämnesstartare

VI KAN PRATA OM HUR DAN RIMMAR MED BANAN ISTÄLLET


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9163352230

Jag önskar att den här boken var ett skämt. Liksom: "Engla älskade musik och dans, hon ville bli artist. Men en tidigare dömd våldtäktsman ville annorlunda"

Hon får det ju att låta som att Anders mördade Engla för att hindra henne från att bli artist [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Togs våra inlägg om det bort? Varför får då Englatråden vara kvar? Om den nu är det. Ska googla.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Jag önskar att den här boken var ett skämt. Liksom: "Engla älskade musik och dans, hon ville bli artist. Men en tidigare dömd våldtäktsman ville annorlunda"

Ärligt talat börjar man ibland undra ifall den modern blivit beroende av uppmärksamhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Carina är en samhällsengagerad mamma som vill att allmänheten, journalister och myndighetspersoner ska förstå att mord och våldtäkter är brott, inte bara mot staten utan också mot den enskilda människan."

SAYYYY WHAAAAAAAAAAAAAAAT!?!?!??!!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omänskligt beteende..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Omänskligt beteende..

VAD ÄR?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

VAD ÄR?

Dan_the_ironman:

ENGLASKÄMT


   
SvaraCitera

Englaskämt är så 2008.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON detta moraliska föredöme kommer och städar upp, gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

fann ba

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=246693

Fan vad löjligt. Tråden har funnits i flera år med admins godkännande, men så fort Knarko får lite kritik för att inte vara helt PK så blir alla skämt där någon kan tänkas ta illa upp totalförbjudna.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

"Carina är en samhällsengagerad mamma som vill att allmänheten, journalister och myndighetspersoner ska förstå att mord och våldtäkter är brott, inte bara mot staten utan också mot den enskilda människan."

oj, att jag aldrig tänkt på det förut!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Omänskligt beteende..

Ja, fattar inte vem som tycker att de är roliga [sad]


   
SvaraCitera