Aviseringar
Rensa alla

Tydligt att han ej känner något för mig längre?


Ämnesstartare

Hejhej!
jo, nu är det så att jag och min kille (eller ja f.d kille vad det verkar som nu). Vi bråkade på julafton natten... Tro det eller ej. Men julafton kändes så bra med honom. Han sa att han älskade mig mycket, att jag var hans allt osv. Sen på natten. Då spårade det. Jag hade sagt att julklapparna såg ut att vara billiga. Han blev sne och sa ”varför är du så otacksam för?” Fast han missförstod mig. Var inte alls otacksam. Men iallafall, utöver det så blev det dålig stämning som fan. Ska inte gå in detaljerat hur allting sades. Men det blev iallafall så pass spårat att det blev våldsamt t o m.. Jag tänkte för mig själv,” what did just happened?” Visserligen var vi båda onyktra, och detta är ett stort misstag som inte skulle skett, men blev så av nån konstig anledning. Missförstånd. Alltså, det kändes ju hur bra som helst och kärleksfullt, tills det blev sådär bråkigt. Så sjukt jävla tråkigt och jobbigt. Och jag blockade honom på julafton, men avblockade honom den 27e. Men har faktiskt inte hört ett ljud från honom sen dess. Jag försökte ringa han igår, men han svarade bara med ett frågetecken. Sen har han inte skrivit mer. Men han har ju märkt att jag avblocka honom. Men iallafall, när vi bråkade så hade det spårat och han ringde polisen t o m, sa att jag inte gick ifrån hans hem, att jag skulle dra därifrån osv. Jag gjorde det. Blev helt förstörd, gick hem gråtandes och det gjorde sjukt ont av att tanken på hur situationen blev, från romantiskt till förjävligt. Men han sa Inget om att det är över, eller att det är slut.. Jag var onykter, men kan inte komma ihåg att han sagt något sådant. Så nu när han faktiskt inte hör av sig, eller skrivit något på 6 dagar. Är det så att han inte (tråkigt nog) inte känner något för mig längre? Men konstigt att han inte velat säga att det är slut. Han bara är helt silence. Jag behöver någon bra förklaring till vad ni tror. Kommer han höra av sig igen, eller var nog detta det sista bråket, och han visar med sin tystnad att han skiter i mig nu. Sjukt jobbigt. Vet att ingen av oss ville att det skulle bli såhär. Fan... Vi älskade varandra sjukt mycket, och hade bra stunder. Och jag saknar honom något otroligt. 
Vad tror ni? Kommer han någonsin höra av sig och vilja prata om detta? Eller ska jag bara. Gå. Vidare... hur jävla jobbigt det än är, och får panik av tanken. Stötta mig. Snälla.


   
Citera
YungG

Om jag hade varit i samma sits som honom så skulle jag nog också vilja ha lite tid för mig själv för att bearbeta det som hänt. Har du bett om ursäkt? Inte för att vara den som är den men "de där presenterna ser billiga ut" är ju en fruktansvärt onödig kommentar som inte kan tolkas på något annat sätt än negativt. Och av vad du skriver så låter det som att det var startskottet till hela kalabaliken

Givetvis så kan du ju inte bestämma över hans känslor, men det du kan göra är att göra allt i din kraft för att han ska förstå att du inte vill att er relation ska ta slut. Sen är det upp till honom om han vill fortsätta eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YungG:
Om jag hade varit i samma sits som honom så skulle jag nog också vilja ha lite tid för mig själv för att bearbeta det som hänt. Har du bett om ursäkt? Inte för att vara den som är den men "de där presenterna ser billiga ut" är ju en fruktansvärt onödig kommentar som inte kan tolkas på något annat sätt än negativt. Och av vad du skriver så låter det som att det var startskottet till hela kalabaliken

Givetvis så kan du ju inte bestämma över hans känslor, men det du kan göra är att göra allt i din kraft för att han ska förstå att du inte vill att er relation ska ta slut. Sen är det upp till honom om han vill fortsätta eller ej

Jo, ungefär. Vad är ett bra sms jag skulle kunna skriva till honom? 


   
SvaraCitera
Hur
 Hur

Tycker det verkar knepigt och inte så seriöst att blockera någon man har så nära. Brukar ni bråka? Och varför behövde polisen komma?


   
SvaraCitera

fypr9q3t02nz.png

(Om relationen är fysiskt våldsam kanske ni inte borde ha en relation?)


   
SvaraCitera
L Y S

Det känns som att alla de här trådarna är på samma ämne, och går runt i cirklar...
Om ni två har möjlighet och vill det, tycker jag att parterapi vore något bra för er. Varför det? För att ni varken vill göra slut eller kan fungera ihop en längre tid.

Vad gäller det mest aktuella problemet, be om ursäkt till honom om du vill reparera relationen för stunden iaf.


   
SvaraCitera

Hela situationen skriker av emotionell instabilitet.
Går du/din pojkvän i terapi? Annars låter det som något ni båda bör överväga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:
Hela situationen skriker av emotionell instabilitet.
Går du/din pojkvän i terapi? Annars låter det som något ni båda bör överväga...

Vilket i situationen tyder på det? Det från hans sida eller båda? Vilket syftar du på specifikt?


   
SvaraCitera

imadreamer:

Vilket i situationen tyder på det? Det från hans sida eller båda? Vilket syftar du på specifikt?

Båda.

Det faktum att polis påkallades indikerar ett ytterst ohälsosamt förhållande.


   
SvaraCitera

Mitt namn, maya elijah Efter 12 års äktenskap grälade min man och jag på ett eller annat sätt tills han slutligen lämnade mig och flyttade till Kalifornien för att vara med en annan kvinna. Jag kände att mitt liv var över och mina barn trodde att de aldrig skulle se sin pappa igen. Jag försökte vara stark bara mot barnen, men jag kunde inte kontrollera smärtan som plågade mitt hjärta, mitt hjärta var fyllt av sorger och smärtor eftersom jag var verkligen kär i min man. Jag tänker på honom varje dag och natt och jag önskar alltid att han skulle komma tillbaka till mig, jag var verkligen upprörd och behövde hjälp, så jag sökte hjälp online och hittade en webbsida som antyder att Dr Alaba kunde hjälpa hans tidigare ex att återvända. Så jag kände att jag borde ge det ett försök. Jag kontaktade honom och han sa till mig vad jag skulle göra. Jag gjorde det och sedan gjorde han mig till en kärleksförtrollning. 48 timmar senare ringde min man mig verkligen och berättade att han verkligen saknar barnen också, så fantastiskt!! Så, så han kom tillbaka den dagen, med mycket kärlek och glädje, och bad om ursäkt för sitt misstag och smärtan han tillfogade mig och barnen. Vårt äktenskap var starkare än tidigare, allt tack vare Dr. alaba. Han är så mäktig och jag bestämde mig för att dela min historia på nätet att Dr alaba var en sann och kraftfull trollkarl. Jag kommer alltid att be att hon lever länge för att hjälpa sina barn i nöden, om du är här och behöver ett ex tillbaka eller din man har gått vidare till en annan kvinna, sluta gråta, kontakta detta kraftfulla stavningshjul direkt. Här är hans kontaktadress på: {dralaba3000@gmail.com} eller WhatsApp / viber honom via hans kontakt nedan +1(425) 477-2744 Tack Dr. alaba.


   
SvaraCitera