Aviseringar
Rensa alla

Typ en festival 🙂


Ämnesstartare

Hoppas att alla som kan kommer på Typ en festival den 21-22 Augusti i Nyköping 🙂

Artister blir b.la. Lasse Lindh, Toppen&estet, Promoe, Deportrees m.m. Även många lokala band kommer att spela.

Kringaktiviteter blir mycket "pröva på". Kampsporter, dansuppvisning, kajakpaddling i dammen, grillning, Airsoft, Trampolin, Amerikans fotboll, Cheerleading, chill m.m.

Allting är helt gratis, och självklart drogfritt eftersom b.la. Slakthuset är arrangörer (tillsammans med kommunen och säkert andra).

Kolla in facebook gruppen "Typ en festival" eller www.typenfestival.se !

[smile]
[love]


   
Citera
Hando

Emiilo93:

Promoe

Emiilo93:

Kampsporter

Emiilo93:

Trampolin

[cute][cute][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emiilo93:

Kolla in facebook gruppen "Typ en festival" eller www.typenfestival.se !

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahaha...jaa du har rätt, men bättre att vara extra tydlig 😀 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter kalas! Lite segt med "drogfritt" bara, hehe, men det blir vad man gör det till! Kan man sova där och så också? Hittade inte så mycket info på hemsidan, de hänvisade bara till deras nummer.


   
SvaraCitera

oink'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Narcissism:

de hänvisade bara till deras nummer.

Ring och fråga?


   
SvaraCitera

Emiilo93:

Lasse Lindh

Emiilo93:

Promoe

Vill gå, mest för att jag känner två som ska spela dära med sitt band.
Tyvärr har jag åkt till norrland då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emiilo93:

Allting är helt gratis, och självklart drogfritt eftersom b.la. Slakthuset är arrangörer (tillsammans med kommunen och säkert andra).

You lost me at "drogfritt" [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Offer:

You lost me at "drogfritt"

The Offer:

Låter kalas! Lite segt med "drogfritt" bara, hehe, men det blir vad man gör det till! Kan man sova där och så också? Hittade inte så mycket info på hemsidan, de hänvisade bara till deras nummer.

Kan säga att det inte är omöjligt att dricka om man är smidig...festivalen är ju utomhus 😉 Men det kommer finnas poliser/fältare(vakter m.m. på plats... Men omöjligt är det definitivt inte och det finns inget direkt festivalområde med avspärrningar..iaf inte förra året!

Typ en festival ordnar inte med några sovplatser.... Men jag har ingen koll på tältregler, det är i alla fall en stor gräsplan (som gräsvallar typ) vid festivalen men somsagt har jag ingen aning om var man får tälta och inte får tälta. Sen finns det ju såklart flera hotell och vandrarhem i närheten 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera