Aviseringar
Rensa alla

Typ, utkastad. Så jävla arg!


Ämnesstartare

Vet du om han har en flickvän?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Vet du om han har en flickvän?

Ja, det har han. Lika gammal som mig. Men dom träffas aldrig, hon bor i Dalarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej namn [smile]

ettanvändarnamn:

Jag flyttade in som inneboende i en trea där en 27-åring kille bor, i typ augusti.

Det stämmer, min flickvän tyckte synd om dig som var bara 17 år och sökte bostad, jag föll för det. My bad!

ettanvändarnamn:

men det var för att han var så "på", han frågar ut mig om allting och lägger sig i mitt privatliv

Nej, det har jag verkligen inte gjort, och det vet du! Du pratade om en massa problem och jag tror de flesta här kan gissa sig till vilken pratig typ du kan vara, det märks på dina inlägg. Du pratade om allt och lite till, inget jag bad om direkt.

ettanvändarnamn:

inte var hemma en helg och jag hade en kompis hos mig, för att vi suttit i soffan och filten låg LITE FEL

Nej. Ni hade använt eller försökt att använda projektorn, vilket jag sagt att ni absolut inte fick. Den kostar ganska många tusenlappar och set satt sladdar i den efteråt som absolut inte ska kopplas till den. Det sa jag också.

Men eftersom det är din mamma som betalar in din hyra och betalar ut pengar åt dig varje vecka, för att du inte klarar av att hålla i dem själv, så är nog det här med pengar svårt att förstå.

ettanvändarnamn:

lagt ut en ny annons om att han söker ny inneboende

Det stämmer. Och vi pratade om att om jag märker att det inte fungerar, så letar jag efter annan hyresgäst.

ettanvändarnamn:

att hon isåfall flyttar in FÖRSTA DECEMBER

Första januari sa jag, ingenting annat. Det är en månads uppsägningstid enligt kontraktet.

ettanvändarnamn:

att jag var för ung, bara. Vadå "för ung"? Hur himla mogen är han, när han

Du är 17 år på pappret, men 13 i huvudet. Du har själv skrivit här på um om att du tänkt ha fester i smyg och annat när jag inte är hemma, du har skrivit om att du snattar och du har erkänt det för mig. Och nej, jag vill INTE riskera att bli vräkt pga dig.

ettanvändarnamn:

det är HAN som hela tiden hackat på mig

Vi pratar knappt med varandra, du undviker det och har dessutom vägrat betala för de telefonsamtal du ringt, vilket du naturligtvis ska göra.

jakaerstark:

hade kanske hoppats på att få lite mus

Gärna, men inte från namn. Jag vill inte vara taskig, men... [shake]

ettanvändarnamn:

först problem med skolan och nu det här också

Och du klagar på mig, när du själv sitter instängd i ditt rum nästan dygnet runt? Du skolkar, då får man problem i skolan. [confused]

Tickstart:

konstig idiot

Du menar att namn verkar trovärdig? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Första januari sa jag, ingenting annat.

Stämmer detta namn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Stämmer detta namn?

Men vad tror du? Hon tog sina grejer och drog, hon visste väl inte att jag skulle svara här heller...

Hon sa inte ett ord...

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Får man göra så?

Inget kontrakt = inga förpliktelser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Inget kontrakt = inga förpliktelser.

Knak och brak:

Får man göra så?

Vi HAR kontrakt, namn har bara missuppfattat lite. Hon är väl i Gustavsberg om någon timme och loggar in därifrån...


   
SvaraCitera

Haha vad kul ;P[cool]


   
SvaraCitera

Dör. Älskar tråden. Blev lite glad mitt i allt elände [love]

Dold text: Skadeglädje är den enda sanna glädjen osv (ja, jag är en hemsk människa).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

Vi HAR kontrakt

Skall sägas att jag inte är övertygad om att du är hennes hyresvärd, might just be a troll for all I know. Dessutom känns det lite stalkeraktigt att sitta och leta upp vad ens inneboende skriver på ett internetforum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg jag dör hahahahahahah


   
SvaraCitera

Buddah:

Dessutom känns det lite stalkeraktigt att sitta och leta upp vad ens inneboende skriver på ett internetforum.

Jag skulle lätt göra det. Stalkar alla jag finner intressanta/är nyfiken på. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

känns det lite stalkeraktigt att

Jag råkade av ren slump (sånt händer faktiskt) se ett av hennes inlägg för länge sedan, där skrev hon saker som gjorde att jag fattade att det kunde vara hon. Eftersom hon skrev saker som att hon snattar och saker som var varningstecken så fortsatte jag givetvis att hålla koll, tills nu. Nu reggade jag mig och svarade helt enkelt.

Men hon har rätt i att jag sällan åker bort allt för många dagar i streck, jag tror de flesta förstår varför nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt_ägd:

. Du har själv skrivit här på um om att du tänkt ha fester i smyg och annat när jag inte är hemma

hahahah ja dör


   
SvaraCitera