Aviseringar
Rensa alla

Typiskt tonårsbeteende!


Ämnesstartare

Vad anser du är typiskt för en tonåring? Är det kanske att vara arg, eller ha överdrivet mycket smink? 

 


   
Citera

såna här trådar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
såna här trådar

Okej, varför då? 


   
SvaraCitera

Rebelliskt beteende mot sina föräldrar och förra generationen tonåringar.


   
SvaraCitera
Kudhos

Låtsas vuxna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Låtsas vuxna. 

Kan inte en tonåring vara vuxen?


   
SvaraCitera

drastiska förändringar i humöret


   
SvaraCitera

ingen vet hur jag känner mig jag är sämst och fulast alla hatar mig


   
SvaraCitera

att vara irrationell och känslomässigt oregerlig och inte ha någon jävla aning om vad fan man håller på med. även känt som att bry sig för mycket.


   
SvaraCitera
Kudhos

Jossapelsin:

Kan inte en tonåring vara vuxen?

Tonåringar försöker så grovt att framstå som mogna vuxna individer. De stressar igenom tonåren för de vill att omvärlden ska respektera dem som vuxna. Men det är oftast misslyckat. För när man är 13-19 så har man inget att säga om något. Man är ett barn och den desperata falskheten syns oavsett. Du kan göra rummet hur stort du vill, elefanten syns ändå om du hajar.


   
SvaraCitera

Att vara djup och svår 

och att smälla i dörrar. Jisses så många dörrar jag smällt i 


   
SvaraCitera

Kudhos:

Tonåringar försöker så grovt att framstå som mogna vuxna individer. De stressar igenom tonåren för de vill att omvärlden ska respektera dem som vuxna. Men det är oftast misslyckat. För när man är 13-19 så har man inget att säga om något. Man är ett barn och den desperata falskheten syns oavsett. Du kan göra rummet hur stort du vill, elefanten syns ändå om du hajar.

ganska skum uppfattning du har där 


   
SvaraCitera

"DET ÄR EN LIVSSTIL!!!! INTE EN FAS!!!!!"


   
SvaraCitera

terrormat:
"DET ÄR EN LIVSSTIL!!!! INTE EN FAS!!!!!"

DET ÄR KONST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Kudhos: Tonåringar försöker så grovt att framstå som mogna vuxna individer. De stressar igenom tonåren för de vill att omvärlden ska respektera dem som vuxna. Men det är oftast misslyckat. För när man är 13-19 så har man inget att säga om något. Man är ett barn och den desperata falskheten syns oavsett. Du kan göra rummet hur stort du vill, elefanten syns ändå om du hajar.

Tummen upp för detta inlägg.


   
SvaraCitera