Aviseringar
Rensa alla

Tyska eller Franska?


Ämnesstartare

Hörni! Ska jag börja läsa tyska eller franska? Vad tycker ni, vilket språk är ENKLAST? Ska alltså bara läsa steg 1, inte fortsätta efter det. Kommer antagligen göra prövning och läsa in språket hemma.[smile]


   
Citera

Gör en poll..?


   
SvaraCitera

Steg ett i tyska är otroligt enkelt. Samt: ett mycket coolare språk än franska.


   
SvaraCitera

Tyskan är ganska lättförstådd när det gäller ord men har diverse cp-regler.


   
SvaraCitera

tinyone:

Hörni! Ska jag börja läsa tyska eller franska? Vad tycker ni, vilket språk är ENKLAST? Ska alltså bara läsa steg 1, inte fortsätta efter det. Kommer antagligen göra prövning och läsa in språket hemma.

Har inte läst franska men tyska i typ 3 år och jag tycker att språket är faktistk fult. Ord är liksom hårda...

Läs japanska istället, det är faktiskt kul 🙂


   
SvaraCitera
kachin

Tyska kan ju va lite sexi om man gillar hårda typer men är du mer mjuk o romantisk tar du franska
[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

Har inte läst franska men tyska i typ 3 år och jag tycker att språket är faktistk fult. Ord är liksom hårda...Läs japanska istället, det är faktiskt kul 🙂

Visst är det fult, det håller jag med om.. men det skiter jag faktiskt fullständigt i. enkelt skare va!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

Har inte läst franska men tyska i typ 3 år och jag tycker att språket är faktistk fult. Ord är liksom hårda...Läs japanska istället, det är faktiskt kul 🙂

Kan bara välja mellan dem två.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Tyska kan ju va lite sexi om man gillar hårda typer men är du mer mjuk o romantisk tar du franska

Haha jojo, har sån galen beslutsångest för vill läsa något jag kommer tycka är kul att läsa.


   
SvaraCitera

tinyone:

Kan bara välja mellan dem två.

vad tråkigt ;O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tillägga att jag även kommer läsa italienska samtidigt!! kanske kommer blanda ihop det med franskan om jag väljer det???


   
SvaraCitera
höna

franskaaaaa e bäst


   
SvaraCitera

höna:

franskaaaaa e bäst

ba fö du se så fransk ut![blush]


   
SvaraCitera
höna

Tickstart:

ba fö du se så fransk ut!

nä så fint språk +_+


   
SvaraCitera

höna:

nä så fint språk +_+

du kan va fin +_+


   
SvaraCitera