Aviseringar
Rensa alla

Udda fetish, vill se en tjej bajsa


Ämnesstartare

Har en ganska wired fetish, jag fantiserar om att jag skulle vilja se en tjej bajsa, blir kåt av tanken. Vill bara se på när tjejen sitter på toa och bajsar, handlar inte alls om att ha "bajssex".  Tror ni att min fetish är svår att uppfylla? Menar hur många vill att nån ska titta på... I know att jag är wired, vet inte om jag uppskattar det lika mycket i verkligheten som är fatasin men det lär ju visa sig.


   
Citera

Det finns säkert någon medlem på någon fetishsida som vill visa dig. För allt som finns finns det ju fetisher. 


   
SvaraCitera

weird* 

ffs.


   
SvaraCitera

Du ser ju inte så mycket för hon täcker hela sitsen med röven? Du måste ner med huvudet där eller ligga ner och titta när hon skiter på huk ute i skogen?  


   
SvaraCitera

Mkt intressant ämne. 


   
SvaraCitera

S3ON:
Du ser ju inte så mycket för hon täcker hela sitsen med röven? Du måste ner med huvudet där eller ligga ner och titta när hon skiter på huk ute i skogen?  

Man skulle kunna skapa en toalett av genomskinligt glas


   
SvaraCitera

Resurrectio:

Man skulle kunna skapa en toalett av genomskinligt glas

Absolut, finns uppenbarligen en marknad för det. 


   
SvaraCitera

Det är du å Claes elfsberg aka bajs-elvis


   
SvaraCitera
Kudhos

Ovanlig, men svår? Vettefan. Folk har weird festisher och vissa vet inte ens att de tänder på det tills det händer.

Ut och utforska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Du ser ju inte så mycket för hon täcker hela sitsen med röven? Du måste ner med huvudet där eller ligga ner och titta när hon skiter på huk ute i skogen?  

Nä man behöver ju nödvändigt vis inte se allt utan själva grejen att vara med som jag är tänd på 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool


   
SvaraCitera

Lyckats hitta nån eller? 


   
SvaraCitera

Vill du ha bajssex också?


   
SvaraCitera
Haien

Bamse:
Vill du ha bajssex också?

Antar at du är frivillig, men det

Palmen93: handlar inte alls om att ha "bajssex"


   
SvaraCitera

Haien: Antar at du är frivillig, men det

Nej varför skulle jag vara det? Inte jag som har bajsfetisch.


   
SvaraCitera