Aviseringar
Rensa alla

Udda saker som hänt er.


Ämnesstartare

Vad för udda saker har hänt er? Kan vara vad som helst. 

Brukar sitta en alkis vid Värnhemstorget. Men verkar vara lite "för fin" för de andra alkisarna. Alltid trevlig och välklädd i gammaldags stil.  4 gånger har han frågat mig när mina elefanter kommer och tar över jorden. Förvirrad


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vem av dom? när ska du och jag fika?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
vem av dom? när ska du och jag fika?

han har långt hår o glasögon. ja gärna, men jag har magsår :S berätta om nått udda som hänt dig. ;)<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

han har långt hår o glasögon. ja gärna, men jag har magsår :S berätta om nått udda som hänt dig. ;)<3

vad fan har ditt magsår med det att göra?
föddes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

vad fan har ditt magsår med det att göra?
föddes

kan inte äta nått gott 🙁 varför elak mot dig själv hästis, du e ju gullig Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:

kan inte äta nått gott 🙁 varför elak mot dig själv hästis, du e ju gullig Rodnar

,a,a,a,a,a,a,a.a


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

,a,a,a,a,a,a,a.a

naw Hjärta


   
SvaraCitera

Blev gripen av polisen när jag omedvetet hjälpte en polare att knuffa ner en bil i ett dike. Hade inte en endaste aning om att det var hans plan, han sa endast att han skulle förflytta bilen.

Det skumma var gripandet. Vi ser lampor blinka på långt håll och kompisen ropar, hoppa ner i diket, det är golfbanekärringen. Hon kör runt i sin traktor och blir asarg om man är på hennes golfbana. Av något konstigt(!?!) skäl ifrågasatte jag det inte utan hoppade ner i diket (som förövrigt var fyllt med en meter vatten).

Det som kom var såklart inte en arg kärring i en traktor utan massa poliser i en polisbuss. Dörren öppnas drastiskt och ut väller massa ropande poliser och en polishund. För att tillägga, mitt ute i ingenstansland. 

Där stod vi två i ett dike ute i mörkret, med vatten till midjan, gapar och fattar ingenting.

Skummaste mest obeglipliga sak jag varit med om, då polisernas uppdykande var så oväntat och dramatiskt. 


   
SvaraCitera

Mitt liv är för tråkigt fr att det ska hända någg kul, drastistigt, spännade eller likande, jag önskade att mitt liv var mer intressant!


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: jag önskade att mitt liv var mer intressant!

Önska inte, GÖR det mer intressant


   
SvaraCitera

superpojken:

Önska inte, GÖR det mer intressant

då behöver jag ut oc h göra något me nman går inte direkt fram till någon och frågar om man ska hänga. i sthlm måste man se snygg ut och jag är finnig och lite mullig :/

så jag måste träna men jag gjorde det ett tag men det hände inte mkt men det var ju något iaf.


   
SvaraCitera

hur vet man vad som är udda då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
hur vet man vad som är udda då? 

Tycker du att det låter normalt att en alkis frågar mig när mina elefanter ska komma och ta över jorden?


   
SvaraCitera

the_fat_one:

Tycker du att det låter normalt att en alkis frågar mig när mina elefanter ska komma och ta över jorden?

jag blir varken förvånad eller överraskad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kommer ändå inte tro på mig 


   
SvaraCitera